ادامه اعتراض ها به انتخابات بحرین؛ نامزدهای گزینشی از صندوق ها بیرون آمدند

دو شنبه 23 آبان 1401 - 10:8:2

انتخابات پارلمانی بحرین روز شنبه در سایه تحریم مردم، احزاب و گروههای مخالف برگزار شد اما اکنون خود نامزدهای این انتخابات از تقلب در حوزه انتخابیه خود سخن می گویند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، یکی از نامزدهای انتخابات پارلمانی بحرین با انتشار ویدئویی در شبکه های اجتماعی دست به افشاگری زده و از تقلب در حوزه انتخابیه خود سخن گفته است.
وی که از نامزدهای انتخابات پارلمانی غیررقابتی بحرین در حوزه سوم استان شمالی این کشور است، در این فایل ویدئویی می گوید که در روند انتخابات تقلب آشکاری صورت گرفته است.
این نامزد افزود که به اذعان حاضران بر سر صندوق رای گیری در مرکز رای گیری در مدرسه "حمد"، او از نظر تعداد آرا با یکهزار و سیصد رای جلو بوده اما پیش از اینکه رئیس حوزه نتایج اولیه را اعلام کند، تماس مشکوکی با او گرفته شده و پس از این تماس، تعداد آرای او کم تر و درحد ۷۰۰ رای اعلام شده است.
وی افزود که منتظر آرای دیگر صندوق ها و نتیجه نهایی است تا براساس آن علیه این مرکز رای گیری  که آرا را به طور ظالمانه و غیرعادلانه شمارش کرده است، شکایت کند.
حکومت بحرین در طول سالهای اخیر با منحل کردن جمعیت ها و احزاب مخالف و صدور قوانین ناعادلانه و ظالمانه از جمله قوانین انزوای سیاسی و مدنی، عملا عرصه حضور و فعالیت جامعه مدنی و سیاسی و فعالان را بسته است.
حکومت بحرین همزمان نیز به سرکوب مخالفان و آزادیخواهان و بازداشت و شکنجه و تبعید آنها دست زده است.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید


دو شنبه 23 آبان 1401 - 10:7:57