نصرالله: نتایج انتخابات اسرائیل و آمریکا تاثیری بر مقاومت ندارد

شنبه 21 آبان 1401 - 12:21:25
نصرالله: نتایج انتخابات اسرائیل و آمریکا تاثیری بر مقاومت ندارد

تهران- الکوثر: دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت سالروز عملیات استشهادی «احمد قصیر» علیه پایگاه نظامیان رژیم صهیونیستی در شهر صور که «روز شهید» نام گذاری شده است سخنرانی کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سیدحسن نصرالله در آغاز این سخنرانی تصریح کرد: روز شهید، روزی است که امیر شهادت‌طلبان (احمد قصیر) به ساختمان فرمانداری نظامی اسرائیل در صور یورش برد و در کمتر از یک دقیقه بیش از 100 نظامی و افسر اسرائیلی را به هلاکت رسانده و کل ساختمان را منهدم کرد.

وی با بیان اینکه روز شهید روز همه شهدای محور مقاومت در سراسر منطقه است، تصریح کرد: خانواده های شهدا نقش زیادی در ادامه مسیر ما طی این 40 سال داشتند و بسیاری از آنان فرزندان خود را تشویق کرده و لباس رزم بر تن فرزندانشان پوشاندند.

دبیرکل حزب الله با اشاره به پیروزی حزب نتانیاهو در انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی تصریح کرد: نتایج انتخابات اخیر اسرائیل برایمان اهمیتی ندارد زیرا همه جناح‌های اسرائیلی در جنایت شبیه هم هستند.

وی تصریح کرد: شاید نتائج انتخابات اسرائیل دارای تبعات خطرناکی برای فلسطین باشد زیرا قدرت را احمق ها به دست خواهند گرفت ولی احمق ها ما را نمی ترسانند.

دبیرکل حزب الله در خصوص توافقنامه ترسیم مرزهای دریایی لبنان با فلسطین اشغالی نیز تصریح کرد: فقط می توان به قدرت مقاومت برای حفظ توافق ترسیم مرزهای دریایی اعتماد کرد.

نصرالله درباره انتخابات کنگره آمریکا نیز گفت: نتائج انتخابات آمریکا هیچ چیزی را تغییر نمی‌دهد زیرا جمهوری خواهان و دموکرات‌ها، دو روی یک سکه هستند.

دبیرکل حزب الله با بیان این که ایران قاطعانه توانست بر توطئه فتنه انگیز آمریکا و اسرائیل و کشورهای غربی پیروز شود، تصریح کرد: از لبنانی ها می خواهیم دربرابر طاعون و وبای آمریکا که فقط به دنبال حمایت از اسرائیل است، تسلیم نشوند.

نصرالله همچنین به وضعیت ریاست جمهوری لبنان پس از میشل عون اشاره کرد و افزود: ما تصور نمی کنیم کسی به دنبال خلا ریاست جمهوری در لبنان باشد، ما بر انتخاب رئیس جمهور در اولین فرصت تاکید داریم.

دبیرکل حزب الله با بیان این که سفارت آمریکا در کوچکترین مسائل لبنان دخالت می کند، تصریح کرد: ما گروه‌های مقاومت به عنوان بخش بزرگی از مردم لبنان رئیس جمهوری می خواهیم که به مقاومت اطمینان خاطر بدهد. ما رئیس جمهوری شجاع می خواهیم که نترسد و امتیاز ندهد و منافع ملی را بر ترس خود مقدم دارد و قابل خرید و فرو ش نباشد... اگر لبنان قدرتمندی می خواهید که بتواند برایتان گاز استخراج کند باید رئیس جمهوری شجاعی بیاورید که به مقاومت از پشت خنجر نزند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 21 آبان 1401 - 12:19:56