موضع شیخ عیسی قاسم درباره مشارکت در انتخابات بحرین

شنبه 21 آبان 1401 - 11:4:10
موضع شیخ عیسی قاسم درباره مشارکت در انتخابات بحرین

رهبر معنوی شیعیان بحرین مشارکت در انتخابات پارلمانی نمایشی در این کشور را «خیانت» توصیف کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، آیت الله شیخ عیسی قاسم در آستانه برگزاری انتخابات پارلمانی نمایشی در این کشور گفت این انتخابات برای بحرینی ها یک آزمون است و مشارکت فعال در آن به معنای شکست در آزمون است.

وی افزود: پارلمان ها برای خدمت به مردم تاسیس می شوند و نه برای خدمت به دولت. پارلمان هایی که به مردم خدمت نمی کنند، تبدیل به فاجعه می شوند.

شیخ عیسی قاسم خاطرنشان کرد: افراد شایسته و وفادار، از نامزد شدن در انتخابات محروم شدند؛ بنابراین پارلمان از افراد شایسته و وفادار خالی خواهد ماند.

رهبر معنوی شیعیان بحرین خاطرنشان کرد: ارتش و نیروهای امنیتی و بیگانگانی که تابعیت بحرینی دریافت کردند، در انتخابات فردا مشارکت خواهند کرد. کسانی که منافع میهن و دین و ملت برایشان مهم است، باید بدانند که مجلس آتی با مجلس کنونی هیچ تفاوتی نخواهد داشت.

وی با اشاره به این که رژیم بحرین 94 هزار نفر را از حق رأی محروم کرده است افزود: نامزد شدن در این انتخابات یا رای دادن در آن، به معنای زدن مهر تایید بر اوضاع نابسامان سیاسی و نیز تایید سیاست عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است که رژیم بحرین آن را در پیش گرفته است.

شیخ عیسی قاسم با اشاره به این که سخن حق در مجلس آتی جایی ندارد افزود: کسانی که به مشارکت در انتخابات دعوت می کنند، در واقع از هواداران رژیم هستند. 


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 21 آبان 1401 - 11:4:5