آمریکا و نقش آن در غارت ثروت یمن ، موضوع امشب «قضیه ساخنه»

پنج شنبه 19 آبان 1401 - 15:24:11
آمریکا و نقش آن در غارت ثروت یمن ، موضوع امشب «قضیه ساخنه»

برنامه «قضیه ساخنه» امشب به تحولات یمن اختصاص دارد و با کارشناسان درباره «آمریکا و نقش آن در غارت ثروت یمن» می پردازد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، برنامه امشب «قضه ساخنه» با اجرای فاطمه ابراهیم و با مشارکت کارشناسان و تحلیلگران مسائل سیاسی و امور عربستان سعودی ، در ساعت 19:45 به وقت تهران به روی آنتن شبکه الکوثر می رود.   
منابع یمنی تاکید کردند آمریکا یک هیئت نظامی به استان های شبوه و حضرموت فرستاد و با شرکت های خارجی در مورد بازگشت صادرات و برنامه های دولت آمریکا برای حفاظت از این شرکت ها گفتگو کرد. این اقدام پس از آن صورت می گیرد که شرکت های نفتی در مناطق تحت کنترل متجاوزان اعلام کرده اند به علت تهدیدات صنعا درخصوص توقف سرقت منابع و ثروت یمن ، نفت و گاز در این مناطق را متوقف کرده اند. 
این منابع تاکید کردند که تحرکات اخیر آمریکا و کشورهای خارجی در استان های اشغالی توسط ائتلاف متجاوز، مردم یمن را به اتحاد برای جلوگیری از سرقت ثروت یمن دعوت می کند و نیروهای سیاسی از صنعا می خواهند که بر این شرکتها برای جلوگیری از ادامه سرقت و غارت نفت یمن فشار وارد کنند. 
«قضیه ساخنه» یک برنامه سیاسی و گفتگو محور است که هر شب در ساعت 19:45 به وقت تهران با حضور کارشناسان و صاحب نظران به بررسی و تحلیل مهم ترین تحولات روز جهان می پردازد.  


 


پنج شنبه 19 آبان 1401 - 15:19:0