هشدار فیصل مقداد به صهیونیستها ؛ منتظر پاسخ ما باشید

سه شنبه 10 آبان 1401 - 14:47:0
هشدار فیصل مقداد به صهیونیستها ؛ منتظر پاسخ ما باشید

فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه با هشدار به رژیم صهیونیستی درباره حملات به سوریه ، تاکید کرد تل آویو دیر یا زود پاسخ این تجاوزها را دریافت خواهد کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، فیصل المقداد وزیر خارجه سوریه روز سه شنبه در گفتگو با روزنامه عمانی اثیر درباره علت عدم پاسخ به تجاوزگری مکرر ارتش رژیم صهیونیستی به شهر دمشق و حومه آن تصریح کرد ، صهیونیست ها از فرصت پرواز برخی هواپیماهای مسافربری سوء استفاده کرده و از فضای زیرین و یا بالای این هواپیماها شلیک می کنند ، در این حالت اگر موشک های سوری پاسخ دهند، ممکن است هواپیماهای مسافربری آسیب ببیند و ما این کار را انجام نمی دهیم. 

مقداد گفت : موضع ما درخصوص این تجاوزها روشن است؛ ما می گوییم و هشدار می دهیم که اسرائیل دیر یا زود پاسخ این تجاوزها را دریافت خواهد کرد.  

وزیر خارجه سوریه تاکید کرد، کشورش مشتاق درگیری نیست و چیزی که اکنون به آن نیاز دارد، حکمت و تدبیر است.

فیصل المقداد با بیان اینکه دمشق بزودی به تعرض های رژیم صهیونیستی پاسخ خواهد داد، تاکید کرد من بارها از سازمان ملل خواستم که برای توقف تجاوزهای رژیم صهیونیستی اقدام کند. 

وزارت دفاع سوریه اخیرا در بیانیه‌ای اعلام کرد، پدافند هوایی ارتش این کشور با حمله موشکی رژیم صهیونیستی به مواضعی در حومه شهر دمشق مقابله کرده است.

این تجاوزات هوایی رژیم اسرائیل در حالی است که دولت سوریه بارها با ارسال نامه به سازمان ملل متحد این حملات را محکوم و خواستار توقف آن شده است. 


 


سه شنبه 10 آبان 1401 - 15:47:33

دسته بندی :