معاون «منصور هادی» مزد همکاری با بن سلمان را گرفت!

یک شنبه 8 آبان 1401 - 16:5:34
معاون «منصور هادی» مزد همکاری با بن سلمان را گرفت!

کاربران شبکه های اجتماعی در عربستان سعودی خبر دادند محمد بن سلمان ولیعهد سعودی، معاون بانفوذ «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهور مستعفی و برکنار شده یمن را نیز در پایان تاریخ مصرفش، همچون هادی با تحقیر کنار گذاشته است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، به گفته کاربران شبکه های اجتماعی، مقامات سعودی ژنرال «علی محسن الاحمر» معاون بانفوذ «عبدربه منصور هادی» را که زمانی نقش پررنگی در جنگ یمن داشت، به شکلی تحقیر آمیز کنار گذاشته اند. 

در این رابطه کاربری به نام «جمال بن» در توییتر نوشت: علی محسن الاحمر که در واحد بزرگی در هتل اینترکنتیننتال اقامت داشت، به یک آپارتمان ساده در ریاض منتقل شده است.

مقامات سعودی در فروردین ماه امسال عبدربه منصور هادی را وادار به کناره گیری از قدرت کرده و تشکیلاتی موسوم به شورای ریاستی را جایگزین وی کردند.

منصور هادی به مکانی نامعلوم منتقل شده است و برخی فعالان شبکه های اجتماعی از قرار گرفتن او تحت اقامت اجباری خبر داده اند. 

علی محسن الاحمر معاون منصور هادی از صاحب منصبان بسیار بانفوذ در یمن بود به طوری که گفته می شد مساحت املاکی که با نفوذ و زور سلاح در شمال یمن تصاحب کرده بود به اندازه مساحت کشور بحرین است. 


 

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 8 آبان 1401 - 15:33:45