وحدت مقاومت فلسطین ، تهدیدی برای موجودیت رژیم صهیونیستی

چهار شنبه 4 آبان 1401 - 17:24:0

کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی در گفتگو با شبکه الکوثر تاکید کرد در وحدت صفوف مقاومت فلسطین در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی ، تل آویو تهدیدی جدی برای موجودیت خود احساس می کند. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، حسن هانی زاده تحلیلگر مسائل سیاسی در گفتگو با برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر که به تحولات فلسطین و انتفاضه در کرانه باختری اختصاص داشت ، گفت : رژیم صهیونیستی در سال های گذشته با شکستهای پی در پی سیاسی، نظامی و امنیتی مواجه بوده است. 
هانی زاده افزود : رژیم صهیونیستی نتوانسته امنیت شهرک نشینان را تضمین کند و بنی گانتس وزیر جنگ این رژیم گفته است به دلیل ناامنی در سرزمین های اشغالی ، فعالیت روزمره اجتماعی غیرممکن شده است. 
وی اضافه کرد : رژیم صهیونیستی با اقدامات نظامی قصد دارد مردم فلسطین و گروههای مقاومت را تحت فشار قرار دهد و به زانو درآورد و به وحدت ملی فلسطین ضربه بزند. 
دکتر هانی زاده گفت : نشست همه گروههای فلسطینی در پایتخت الجزایر و صدور بیانیه ای برای تشکیل یک جبهه متحد برای مقابله با رژیم صهیونیستی و دیدار سران گروه های فلسطینی با بشار اسد رئیس جمهور سوریه در دمشق نشان می دهد محوری جدید برای مقاومت در منطقه ، چه در داخل و چه در خارج از فلسطین اشغالی شکل گرفته است. 
این تحلیلگر سیاسی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی در پی اتحاد صفوف مقاومت فلسطین در برابر رژیم غاصب ، خطری جدی را احساس می کند. 

برنامه گفتگو محور «قضیه ساخنه» با محوریت رویدادهای سیاسی ، هر شب در ساعت 19:45 به وقت تهران (19:15 به وقت مکه مکرمه) از شبکه الکوثر پخش می‌شود. 



 


چهار شنبه 4 آبان 1401 - 14:14:8