حمله هشدار آمیز نیروهای یمنی علیه ائتلاف متجاوز

یک شنبه 1 آبان 1401 - 21:35:39

مع المراسلین : نیروهای مسلح یمن برای جلوگیری از حرکت یک کشتی نفتی که قصد غارت نفت خام را از طریق بندر الضبه در استان حضرموت داشت، بار دیگر بازگشتند تا یک حمله هشدار دهنده ساده انجام دهند. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، خبرنگار ما در گزارشی در برنامه «مع المراسلین» شبکه الکوثر افزود : پس از نقض تصمیم مقامات ذی ربط مبنی بر ممنوعیت انتقال و صادرات مشتقات نفتی یمن که نشان دهنده جدیت و توانایی نیروهای یمنی در بازدارندگی غارتگران و سارقان نفتی است ، نیروهای یمنی این عملیات را اجرا کردند و سرتیپ یحیی سریع سخنگوی ارتش یمن نیز این موضوع را تایید کرد.  
سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد : در انجام وظیفه خود برای توقف و جلوگیری از هر کشتی که قصد غارت ثروت مردم یمن را داشته باشد ، تردید نخواهیم کرد. نیروهای مسلح ما - به یاری خداوند - توانایی انجام حملات بیشتر و عملیات هشدارآمیز برای دفاع از مردم بزرگمان و حفظ ثروت آنها از سرقت و غارت را دارد. 
این پیام هشدار آمیز برای جلوگیری از ادامه غارت گسترده ثروت نفتی و عدم تخصیص آن برای خدمت به مردم یمن از نظر حقوق کارکنان و ارتقای جنبه های خدماتی و همچنین بر اساس قوانین جاری یمن و همچنین قوانین بین المللی مربوطه صورت می گیرد. 
این عملیات که در برخورد با کشتی «نیسوس کیا» از کره جنوبی که قرار بود دو میلیون بشکه نفت به ارزش 186 میلیون دلار را غارت کند، انجام شد. 
گفتنی است نیروهای مسلح یمن پس از پایان آتش بس به تمامی غارتگران ثروت نفتی هشدار داده بودند که از انجام وظیفه خود برای توقف یا جلوگیری از هرگونه کشتی که قصد غارت ثروت مردم یمن را داشته باشد دریغ نمی کنند. علاوه بر آن در حال حاضر قادر است عملیات هشدار بیشتری را برای دفاع از یمنی ها و حفاظت از ثروت یمن در سرقت و غارت آنها انجام دهد. 



 


یک شنبه 1 آبان 1401 - 21:29:5