دربرنامه مع المراسلین مطرح شد:

اهانت شهرک‌نشینان صهیونیست به ساحت مقدس قرآن

چهار شنبه 20 مهر 1401 - 12:6:27

شهرک نشینان نژادپرست صهیونیست در شهر الخلیل اقدام به سوزاندن نسخه هایی از قرآن کریم کردند.

تهران- ویژه الکوثراین اقدامات وحشیانه صهیونیست ها تازگی ندارد و پیشتر نیز  درسکوت حکام عربی  به هتک حرمت و تجاوز به مقدسات و مساجد اسلامی اقدام کرده بودند .
خبرنگار الکوثر برای برنامه «مع المراسلین» گزارش داد: فلسطینیان با خشم گسترده از این موضوع ، خواستار پاسخ قاطع مجامع منطقه ای و بین المللی به این هتک حرمت شدند و بر ادامه مقاومت در برابرنژادپرستی و جنایات شهرک نشینان تاکید کردند.
درهمین ارتباط، شیخ حاتم البکری ، وزیراوقاف فلسطین با اشاره به واقعه آتش زدن قرآن توسط شهرک نشینان صهیونیست گفت: آنچه دیروز شهرک نشینان در الخلیل انجام دادند، تنها نشان دهنده گستردگی کینه ای است که دشمنان اسلام به قرآن کریم ومقدسات اسلامی دارند و ما باید دراین باره هوشیار باشیم  و خشم عمیق خود را از این گونه اقدامات که منطقه را به وضعیت بی ثباتی سوق می دهد، اعلام کنیم.
وی تاکید کرد ما مسلمانان اهانت به هرکتاب مقدسی را رد می کنیم. قبول نکنید که به هیچ کتاب آسمانی، قرآن و یا هر کتاب دیگری تعرض شود .
صهیونیست ها سوزاندن قرآن کریم و نیز آتش زدن مساجد کرانه باختری، بیت المقدس و سرزمین های اشغالی سال 1948  را بارها مرتکب شده اند و قدرتهای ظالم و اشغالگر از آنها حمایت کرده اند.
شهرک نشینان مسلح جنایتکار همواره حملات منظمی را به جان ، مال و دین مسلمانان فلسطینی صورت می دهند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 20 مهر 1401 - 11:46:23