وقتی تحلیل رهبر انقلاب درست درآمد؛

حمایت علنی رئیس «سیا» از آشوب‌ها در ایران

چهار شنبه 13 مهر 1401 - 15:28:44
حمایت علنی رئیس «سیا» از آشوب‌ها در ایران

رئیس سازمان جاسوسی سیا با اشاره به تحولات داخلی ایران و حمایت آمریکا از آشوبگران گفت : آنچه که من می‌توانم بگویم این است که حمایت ما با قدرت ادامه خواهد یافت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در حالی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی روز دوشنبه (دیروز) اعلام کردند که حوادث اخیر در ایران طراحی آمریکا، رژیم صهیونیستی و دنباله‌رو‌های آنهاست، «ویلیام برنز» مدیر سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در مصاحبه با شبکه «سی بی اس نیوز» این کشور بر حمایت آمریکا از اغتشاشات تاکید کرد.
مدیر سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا که در زمان دولت باراک اوباما نفر دوم وزارت خارجه آمریکا بود، باز هم به اتهام‌زنی علیه جمهوری اسلامی ایران پرداخت و از تعابیری، چون مستبد و بی‌رحم استفاده کرد!
مجری شبکه «سی بی اس نیوز» از مدیر سیا پرسید: «ایران دسترسی به اینترنت را برای اغلب جمعیت ۸۰ میلیونی خود گرفته است. اینترنت ماهواره‌ای استارلینک (شرکت) ایلان ماسک در دسترس است. آیا دولت ایالات متحده کمک خواهد کرد که ترمینال‌های (دسترسی به اینترنت) داخل ایران شود؟»
مدیر این نهاد جاسوسی آمریکا در پاسخ به این سوال گفت: «خوب دولت ایالات متحده به طور واضح بر حمایت ما از جریان آزاد اطلاعات و آزادی اینترنت تصریح کرده است و من بدون اینکه وارد جزئیات بشوم باید بگویم که ایالات متحده بسیار به این موضوع متعهد است».
خبرنگار با قطع سخنان ویلیام برنز از او سوال کرد: «در نتیجه، ما (آمریکا) این بار (در تحولات داخلی ایران) مداخله خواهیم کرد؟»
مدیر سیا به این سوال این‌گونه جواب داد: «آنچه که من می‌توانم بگویم این است که حمایت ما به عنوان یک دولت از جریان آزاد اطلاعات، با قدرت ادامه خواهد یافت».


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید


چهار شنبه 13 مهر 1401 - 14:26:28