بررسی دلایل شکست آتش بس در یمن در برنامه امشب «قضیه ساخنه»

سه شنبه 12 مهر 1401 - 17:33:32
بررسی دلایل شکست آتش بس در یمن در برنامه امشب «قضیه ساخنه»

برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر ، امشب به موضوع آتش بس در یمن و بهره برداری کشورهای متجاوز از آن در جهت اهداف خود و غارت منابع نفتی یمن ، اختصاص دارد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، در برنامه امشب «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر با حضور کارشناسان ، موضوع «آتش بس در یمن و مسئولیت کشورهای متجاوز در شکست آن» مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
محمد عبدالسلام رئیس هیئت مذاکره کننده ملی یمن گفت : کشورهای متجاوز مسئولیت خنثی کردن آتش بس و تشدید دردها و مشکلات انسانی مردم عزیز یمن را بر عهده دارند. 
عبدالسلام افزود : ما تماس تلفنی از هماهنگ کننده امور سیاسی اتحادیه اروپا دریافت و بر موضع خود درخصوص ضرورت پرداخت حقوق همه کارکنان و مستمری بگیران و پایان دادن به محدودیت های خودسرانه در بندر حدیده و فرودگاه صنعا تاکید کردیم. 
این برنامه با اجرای فاطمه ابراهیم و با مشارکت طالب الحسنی نویسنده و خبرنگار یمنی از بیروت و حسان الزین تحلیلگر مسائل سیاسی از سائوپائولو، امشب در ساعت 19:45 به وقت تهران به روی آنتن شبکه الکوثر می رود. 
«قضیه ساخنه» یک برنامه سیاسی و گفتگو محور است که هر شب در ساعت 19:45 به وقت تهران با حضور کارشناسان و صاحب نظران به بررسی و تحلیل مهم ترین تحولات روز جهان می پردازد. 


 


سه شنبه 12 مهر 1401 - 17:31:28

پربازدیدها