برپایی نمایشگاه بین‌المللی کفش و چرم در سوریه

شنبه 2 مهر 1401 - 9:46:59

تهران- ویژه الکوثر: چهاردهمین دوره نمایشگاه بین المللی کفش و مصنوعات چرمی با تلاش اتحادیه عربی مصنوعات چرمی و با حضور بیش از 75 شرکت سوری و عربی در شهرک جدید نمایشگاهی دمشق آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در گزارشی که در قالب برنامه «حول العالم» از شبکه تلویزیونی الکوثر پخش شد آمده است: «زیاد صباغ» وزیر صنایع سوریه در حاشیه این نمایشگاه ضمن تاکید بر اهمیت آن گفت، این نمایشگاه به فرصتی سالانه برای عرضه تازه ترین دستاوردهای صنعتگران در بخش کفش و مصنوعات چرمی از استان های مختلف سوریه تبدیل شده است که پیشرفت های به دست آمده در این صنعت را که محصولات آن از نظر کیفیت با محصولات اروپایی برابری می کند، نشان می دهد.

صباغ بر عزم وزارت صنایع سوریه برای تسهیل فعالیت صنعتگران فعال در این رشته از جمله تسهیل واردات مواد اولیه و صدور محصولات نهایی و جایگزین کردن محصولات وارداتی با محصولات داخلی و تقویت صادرات تاکید کرد.

«محمد کزاره» رئیس اتحادیه عربی مصنوعات چرمی نیز وجه تمایز نمایشگاه کنونی با نمایشگاه های قبلی را حضور شرکت هایی از کشورهای عربی و افزایش بازدیدکنندگان توصیف کرد که نشان دهنده اهمیت این نمایشگاه است. 


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 2 مهر 1401 - 9:46:54

پربازدیدها