تلاش رسانه‌های غربی برای ماهی گرفتن از آب گل آلود

پنج شنبه 31 شهریور 1401 - 13:22:47

تهران- ویژه الکوثر: پژوهشگر رسانه های مجازی از تلاش رسانه های غربی و صهیونیستی به منظور بهره برداری از حادثه فوت «مهسا امینی» برای ایجاد اغتشاش در جمهوری اسلامی ایران سخن گفت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سیدعلیرضا آل داوود در برنامه «قضیه ساخنه» که چهارشنبه شب با موضوع جنجال رسانه‌ای بر سر ماجرای فوت «مهسا امینی» از شبکه الکوثر پخش شد گفت: رسانه های کینه توز غربی در صدد هستند از هر رویدادی در ایران برای تحت الشعاع قرار دادن دستاوردهای جمهوری اسلامی به ویژه در عرصه های اقتصادی و پزشکی و نظامی و فناوری بهره برداری کنند.

این پژوهشگر رسانه های مجازی افزود: موفقیت ایران، به طور کامل بر منطقه و کشورهای محور مقاومت تا ونزوئلا در آمریکای لاتین بازتاب دارد از این رو دشمن تلاش می کند و در کمین نشسته است تا با بزرگنمایی هر رویدادی، از آن برای ایجاد هرج و مرج و اغتشاش در جمهوری اسلامی ایران بهره برداری کند.

آل داوود ادامه داد: دشمن پس از آن که نتوانست با تحمیل تحریم های ظالمانه و محاصره جمهوری اسلامی به اهداف خود دست یابد،  دچار سرخوردگی و ناامیدی شد به ویژه که مردم ایران توانستند در برابر این فشارها مقاومت و آن را خنثی کنند و با سرعتی که دوست و دشمن را شگفت زده کرد، به روند پیشرفت و توسعه ادامه دهند.

به گفته این پژوهشگر، دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران به ویژه عضویت دائمی ایران در سازمان همکاری‌های شانگهای و سخنرانی رئیس جمهور ایران در مجمع عمومی سازمان ملل متحد موجب شد دشمنان مترصد وقوع هر حادثه یا بحرانی در ایران بنشینند تا آن را بزرگنمایی کنند و از آن برای بستن مسیر حرکت جمهوری اسلامی ایران به سمت کسب دستاوردهای مهم بیشتر در سطح منطقه و جهان بهره برداری کنند.

برنامه «قضیه ساخنه» هر روز در ساعت 19:15 به وقت مکه مکرمه (19:45 به وقت تهران) از شبکه الکوثر پخش و در ساعت 8:30 روز بعد (9 به وقت تهران) تکرار می شود. 


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


پنج شنبه 31 شهریور 1401 - 13:22:41