علت هراس رژیم‌های مرتجع منطقه از اربعین

یک شنبه 27 شهریور 1401 - 11:55:24

تهران- ویژه الکوثر: مدیر مرکز «ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه» بحرین، مراسم اربعین را به علت ماهیت ضداستبدادی‌اش عامل هراس رژیم های مرتجع منطقه دانست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دکتر ابراهیم العرادی در ارتباط تصویری زنده از لندن با برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر با موضوع «اربعین و فریبکاری رسانه‌ای» به علت وحشت رسانه های وابسته به رژیم آل خلیفه و رژیم سعودی از مراسم اربعین حسینی اشاره کرد و گفت موضع گیری پایدار برضد استبداد جهانی و دیکتاتوری و پافشاری بر اصول دینی، آنها را هراسان می کند.

العرادی افزود: 70 درصد مردم بحرین مراسم عزاداری امام حسین(ع) را برگزار می کنند در حالی که رسانه های بحرینی حتی یک کلمه درباره اربعین پخش نمی کنند.

مدیر مرکز ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه گفت: رسانه ها در بحرین بر طبل صهیونیسم می کوبند و در جهت عادی سازی روابط با صهیونیست ها حرکت می کنند و انتخابات جعلی را ترویج می دهند که رژیم بحرین می خواهد آن را روی خون شهدا برگزار کند.

به گفته العرادی، رژیم های دیکتاتوری از نمایش وحدت که در مراسم اربعین تجلی پیدا می کند و شیعه و سنی در آن حضور می یابند، وحشت دارند... آنها می خواهند مرکزی یهودی در قلب منامه ایجاد کنند تا به دین ضربه بزنند و از میلیون ها نفری که شعار هیهات منا الذله سر می دهند و در برابر ستمگر کرنش نمی کنند و امام حسین(ع) را الگوی خود می دانند، هراسان هستند. آنها می خواهند با شعائر الهی و دین خدا بجنگند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای دیدن سایر ویدئوها اینجا کلیک کنید


یک شنبه 27 شهریور 1401 - 11:42:20