اسرائیل‌هیوم از شروع انتفاضه سوم خبر داد

دو شنبه 14 شهریور 1401 - 16:34:43
اسرائیل‌هیوم از شروع انتفاضه سوم خبر داد

رسانه صهیونیستی بااشاره به افزایش حملات ضد اسرائیلی ها نوشت: مرحله جدیدی از انتفاضه فلسطینی ها شروع شده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، روزنامه اسرائیل‌هیوم به نقل از منابع فلسطینی نوشت: انتفاضه سوم شروع شده است.این رسانه صهیونیستی به نقل از این منابع تصریح کرد: این حملات (علیه نظامیان صهیونیست) پایان ماجرا نیست و آغاز مرحله جدیدی از تحولات در مناطق (اشغالی) است.

منابع فلسطینی در گفت وگو با این رسانه صهیونیست بر تداوم جهاد و مبارزه برای پایان دادن به اشغالگری صهیونیست ها تاکید و اعلام کردند که اجازه نخواهند خون شهدای مبارزه پایمال شود.

همچنین، مبارزان فلسطینی بامداد امروز به سمت پست نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه "بیت فوریک" در شرق شهر نابلس تیراندازی کردند. آنها به سمت نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به هنگام یورش آنها به اردوگاه العین در منطقه نابلس تیراندازی کرده و به تبادل آتش پرداختند.

درگیری هایی نیز بین جوانان فلسطینی با نیروهای اشغالگر به هنگام یورش آنها به شهر نابلس روی داد و مبارزان فلسطینی به مقابله مسلحانه با نظامیان صهیونیست پرداختند.

نیروهای رژیم صهیونیستی بامداد امروز به شهر طوباس نیز حمله کردند و مبارزان فلسطینی نیز به سمت آنها آتش گشودند.

گردان های طوباس وابسته به سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که مبارزان این گردان ها نیروهای رژیم صهیونیستی را هنگام یورش آنها به طوباس هدف رگبار گلوله قرار دادند.

زندان "عوفر" در غرب رام الله در کرانه باختری نیز هدف تیراندازی قرار گرفت و منابع محلی گفتند که ارتش رژیم صهیونیستی حضور نیروهای خود در ورودی این زندان را تقویت کرد. در این حال، شبکه تلویزیونی "کان" رژیم صهیونیستی از زخمی شدن چهار نظامی این رژیم در جریان پرتاب یک بمب دست ساز به سمت آنها خبر داد.

همزمان یک خودروی نظامی رژیم صهیونیستی دو جوان فلسطینی را در نابلس زیر گرفت. نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی چند جوان فلسطینی از جمله " محمد غوارده" و "أنور السباعنه" و "امین السعدی" را نیز در شهر جنین بازداشت و چند نفر دیگر را زخمی کردند.

دستکم یک جوان فلسطینی نیز از ناحیه سر هدف اصابت گلوله اشغالگران قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شد.

مهم ترین عملیات دیروز رزمندگان فلسطینی مربوط به حمله رزمندگان فلسطینی به اتوبوس حامل نیروهای تیپ ویژه گولانی بود که در منطقه غور اردن رخ داد و موجب زخمی شدن هفت نظامی صهیونیست شد. افزایش مبارزه مسلحانه گروههای مقاومت فلسطین بویژه در دو شهر نابلس و جنین که اسطوره مقاومت در کرانه باختری به شمار می روند، بیش از پیش سران رژیم صهیونیستی را نگران کرده است.


دو شنبه 14 شهریور 1401 - 11:50:34