جنبش امل مراسم سالروز ربایش امام موسی صدر را برگزار کرد

جمعه 11 شهریور 1401 - 18:33:34

جنبش امل چهل و چهارمین سالگرد مفقود شدن امام موسی صدر و دو تن از یارانش را با برگزاری مراسمی در شهر صور در جنوب لبنان گرامی داشت ، جایی که مردم از نقاط محتلف لبنان در آن حاضر شدند تا بر ادامه راه امام صدر بر ضد فرقه گرایی و پایداری در راه مقاومت تاکید کنند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، احمد محبی خبرنگار ما در برنامه «مع المراسلین» از شهر صور گزارش داد : این مراسم با حضور جمع کثیری از دیپلمات ها، سیاستمداران، نمایندگان احزاب و نیروهای ملی لبنانی و فلسطینی و نمایندگان مراجع دینی برگزار شد و نبیل بری رئیس پارلمان لبنان نیز به ایراد سخنرانی پرداخت و بر دفاع از مرزها، حاکمیت و ثروت لبنان  تاکید کرد.
نبیه بری گفت : ما برای مذاکرات غیرمستقیم آماده ایم اما نه تا ابد. سوالی که ما داریم این است ، چه چیزی مانع از این می شود که شرکت توتال یا دیگر شرکتها نتوانند در مناطقی که در لبنان مورد منازعه قرار ندارد حفاری کنند؟ غیر از این است که می خواهند وقت کشی کنند.
نبیه بری درباره مسائل داخلی لبنان نیز تاکید کرد : از همه می خواهم برای نجات لبنان تلاش کنند تا همه یکصدا بندهای قانون اساسی را در زمان خود اجرا کنیم و برای همکاری به منظور از بین بردن موانع تشکیل دولتی که بتواند با چالشها و بحرانها مقابله کند ، آماده باشیم.
حاضران در این مراسم بر نقش پیشگام امام موسی صدر در تحکیم وحدت ملی لبنان تاکید کردند.


 


جمعه 11 شهریور 1401 - 18:32:28