جریان الوفاء الاسلامی تحریم انتخابات بحرین را خواستار شد

دو شنبه 7 شهریور 1401 - 8:24:11
جریان الوفاء الاسلامی تحریم انتخابات بحرین را خواستار شد

 جریان معارض بحرینی  از مردم  خواست در انتخابات پارلمانی این کشور که اکتبر آینده برگزار می شود، مشارکت نداشته باشند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، جریان معارض بحرینی  از مردم  خواست در انتخابات پارلمانی این کشور که اکتبر آینده برگزار می شود، مشارکت نداشته باشند.جریان «الوفاء الاسلامی» بحرین با انتشار بیانیه ای در فضای مجازی تاکید کرد: تحریم انتخابات پارلمانی این کشور، تنها گزینه عملی برای مقاومت در برابر دیکتاتوری و استبداد رژیم آل خلیفه است.
جریان «الوفاء الاسلامی» بحرین با انتشار بیانیه ای در فضای مجازی تاکید کرد: تحریم انتخابات پارلمانی این کشور، تنها گزینه عملی برای مقاومت در برابر دیکتاتوری و استبداد رژیم آل خلیفه است.
این گروه مخالف بحرینی تصریح کرد: تجربه پارلمانی طی دو دهه گذشته، ساده‌ترین اهداف و مطالبات ملت بحرین را محقق نکرده است و مردم فقط شاهد عقبگرد در همه  امور بوده اند.
جریان الوفاء بااشاره به اینکه قانون اساسی کشور دستوری است و پارلمان از نبود نظارت دقیق بر اصول قانون‌گذاری رنج می برد، خاطر نشان کرد: با تحریم انتخابات فرآیند غیرقانونی که ازسال ۲۰۰۲برفضای سیاسی بحرین حاکم شده است را تایید نمی کنیم .
الوفاء درپایان از ملت بحرین خواست که پای صندوقهای رأی نروند؛ زیرا این صندوقها، بحرین را به سمت آینده مجهول می‌برند.
شیخ عیسی قاسم رهبر معنوی انقلاب بحرین نیز ماه گذشته طی سخنانی از مردم خواست پای صندوق های رای حاضر نشوند و به انتخابات  پارلمانی مشروعیت ندهند.
وی تاکید کرد: کسانی که به عدالت دین باور دارند و آنان که مدعی میهن‌دوستی هستند، باید در برابر این انتخابات جعلی دروغین که حقوق مردم را نادیده می‌انگارد، بایستند و چنانچه انتخابات بر خلاف خواست ایشان پیش رفت، لاجرم باید از آن اعلام برائت کنند تا اراده آن‌ها به بهانه موافقتشان و رضایت آشکار و پنهانشان با بردگی‌کشاندن نقض نشود.
قرار است انتخابات پارلمانی بحرین درماه  اکتبربرگزار شود و انتظار می رود گروههای سیاسی آن را تحریم کنند.  بحرین از  اوایل سال ۲۰۱۱شاهد اعتراضات مردمی ضد رژیم آل خلیفه است.


دو شنبه 7 شهریور 1401 - 8:6:0

پربازدیدها