آمادگی گذرگاه‌های مرزی عراق برای استقبال از زائران اربعین

دو شنبه 31 مرداد 1401 - 8:32:25
آمادگی گذرگاه‌های مرزی عراق برای استقبال از زائران اربعین

تهران- الکوثر: اداره گذرگاه‌های مرزی عراق از آمادگی کامل این اداره برای استقبال از زائران اربعین خبر داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از خبرگزاری رسمی عراق(واع)، در بیانیه این اداره آمده است: اداره گذرگاه‌های مرزی عراق با هماهنگی استانداری‌ها و فرماندهی عملیات مشترک و زیر نظر مستقیم وزیر کشور اقدامات لازم را برای استقبال از زائران امام حسین (علیه السلام) انجام می‌دهد.

در این بیانیه آمده است: اقدامات زیادی در مورد بازرسی افراد، بررسی گذرنامه و استقرار امنیتی برای اطمینان از تسهیل مراحل استقبال از زائران اربعین در حال انجام است و در عین حال این اطمینان داده می‌شود که هیچ زائری بدون پشت سر گذاشتن تشریفات لازم اداری وارد کشور نمی‌شود.

اداره گذرگاه‌های مرزی عراق تاکید کرد: به منظور هماهنگی بین تمامی دستگاه‌های مشمول وظایف مربوط به مراسم اربعین، یک ستاد نظارتی به منظور تحکیم و تقویت امنیت مرزها توسط فرماندهی عملیات مشترک تشکیل شده و همچنین کمیته‌هایی از ستاد فرماندهی گذرگاه‌های مرزی تشکیل شده که مشترکاً برای موفقیت طرحی که برای مراسم اربعین ترسیم شده است، تلاش می‌کنند.

سازمان گذرگاه‌های مرزی عراق تاکید کرده است که عملیات ورود زائران از  چهار گذرگاه مرزی منذریه (خسروی)، زرباطیه (مهران)، الشیب (چزابه) و شلمچه با هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی با حجم بالایی انجام می‌شود. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه محرم الکوثر فارسی دیدن کنید


دو شنبه 31 مرداد 1401 - 8:32:1

پربازدیدها