در برنامه الوجه الاخر شبکه الکوثر مطرح شد:

فتوای امام خمینی (ره) درباره سلمان رشدی، ذهن دشمن را فروپاشید

شنبه 29 مرداد 1401 - 12:32:30
 فتوای امام خمینی (ره) درباره سلمان رشدی، ذهن دشمن را فروپاشید

ویژه الکوثر: شیخ محمدعلی میرزایی کارشناس برنامه «الوجه الاخر» با اشاره به فتوای امام خمینی(ره) درباره سلمان رشدی مرتد گفت: این فتوا نگرانی مهمی در ذهن دشمن ایجاد کرده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  شیخ محمدعلی میرزایی دراین برنامه افزود: وقتی  برخی کشورها بعد از صدور فتوای امام خمینی(ره) سفرا و نمایندگان سیاسی خود را از ایران فرا خواندند، این امر نشان می داد که این فتوا نگرانی مهمی را در ذهن دشمن ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه نمی توانیم این فتوا را مخالف آزادی بیان بدانیم، گفت: این فتوا را یک فقیه علیه یک نویسنده کتاب صادر کرده است ولی صدور این فتوا با واکنش شدید دشمن روبرو شد.
این کارشناس با تاکید براینکه امام راحل  در کشورها برای اجرای فتوا نیروی رسمی نداشت ، تاکید کرد: این فتوا نشان داد که طرحی جهانی برای تضعیف اسلام وجود دارد که کتاب آیات شیطانی یکی از این طرح ها بود.

دوره جدید برنامه گفتگو محور «الوجه الآخر» که از شبکه جهانی الکوثر پخش می‌شود، این هفته به موضوع فتوای تاریخی امام خمینی(ره) درباره سلمان رشدی مرتد اختصاص داشت.
در برنامه این هفته که استادان بزرگ شیخ محمدعلی میرزایی، شیخ غازی حنینه، و دکتر عمادالدین حمرونی به عنوان صاحبنظر حضور داشتند و اجرای برنامه نیز برعهده علاء رضایی بود.
برنامه «الوجه الآخر» هر جمعه ساعت 20:30 به وقت مکه مکرمه (22 به وقت تهران) به صورت زنده از آنتن شبکه جهانی الکوثر پخش می شود.


شنبه 29 مرداد 1401 - 12:31:13