بیننده برنامه «فی المیزان» با موضوع «تحریف» باشید

پنج شنبه 27 مرداد 1401 - 10:59:30
بیننده برنامه «فی المیزان» با موضوع «تحریف» باشید

تهران- ویژه الکوثر: برنامه «فی المیزان» با محور قرار دادن موضوع «تحریف» شنبه آینده از شبکه الکوثر پخش خواهد شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، برنامه گفتگو محور «فی المیزان» با حضور شیخ اسد محمد قصیر با رویکردی تحلیلی و تمدنی، تاریخ، شبهات و مسایل فکری دوگانه در سپهر اندیشه اسلامی را مورد تامل قرار داده و با نگاهی نو آنها را بازخوانی می نماید.

ایده اولیه برنامه فی المیزان با هدف پاسخگویی به شبهات مرتبط با ذات اقدس الهی، پیامبر اکرم (ص) و همچنین قرآن کریم با همفکری مرکز اسلام اصیل و شبکه جهانی الکوثر شکل گرفت. بعدها با کمی تغییر در آن، مقرر شد رویکرد بنی‌امیه در ضربه زدن به اسلام و طرح آن‌ها برای رسیدن به این هدف، از بدو تاسیس این سلسله به سرکردگی معاویه بن ابی‌سفیان، مورد مناقشه قرار گیرد.
کارشناس برنامه جناب شیخ اسد محمد قصیر به عنوان استاد سطوح عالی حوزه علمیه با حدود 20 سال سابقه حضور در رسانه‌های عربی مذهبی و همسو به ویژه شبکه الکوثر که در آن برنامه‌های ماندگاری همچون «احکام الاسلام» را در کارنامه خود دارد، با حضور خود، بدون شک به غنای بیش‌تر برنامه فی المیزان کمک شایانی خواهد کرد.

برنامه «فی المیزان» شنبه شب‌ها در ساعت 22:30 به وقت تهران (21 به وقت مکه مکرمه) به صورت زنده از شبکه الکوثر پخش می شود. جدیدترین قسمت این برنامه شنبه شب 29 مرداد ماه با موضوع «اصلاح اندیشه دینی؛ موضوع تحریف» روی آنتن شبکه الکوثر خواهد رفت. 


از صفحه محرم الکوثر فارسی دیدن کنید

 


پنج شنبه 27 مرداد 1401 - 10:58:45