واکنش حاج قاسم در لحظه اصابت موشک به ناوچه اسرائیلی از زبان نصرالله

پنج شنبه 27 مرداد 1401 - 10:12:9

تهران- ویژه الکوثر: سیدحسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب الله لبنان در برنامه مستند «کان معنا» (با ما بود) که از شبکه الکوثر پخش شد، واکنش حاج قاسم سلیمانی را در لحظه اصابت موشک حزب الله به ناوچه رژیم صهیونیستی در جنگ سال 2006 لبنان تشریح کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دبیرکل حزب الله گفت: «(زمانی که من در حال سخنرانی بودم) حاج قاسم (سلیمانی) و حاج عماد (مغنیه) و سایر برادران در اتاق مجاور داشتند تلویزیون تماشا می کردند. یعنی من از اتاق مجاور صحبت می کردم، اما آنها سخنرانی بنده را از تلویزیون می شنیدند».

نصرالله افزود: «از اتاق که بیرون آمدم دیدم همه گریه می کنند، حاج قاسم به شدت گریه می کرد اما گریه اش از خوشحالی بود. اولین باری بود که در حیات خود می دیدم کسی از خوشحالی به این شدت گریه می کند. یکی دعا می کرد، یکی به سجده افتاده بود و دیگری خدا را شکر می کرد. یک فضای عاطفی خاصی به وجود آمده بود که دو دلیل داشت: اول توفیق شلیک موشک ها اصابت ناوچه بود و دوم همزمان شدن سخنرانی من و اجرای عملیات». 

در ادامه مستند «کان معنا» حاج قاسم در این باره می گوید: «این کلام سید(حسن) با لحظه اصابت موشک، مصادف بود. این نکته برای خودش فلسفه ای دارد که در منظر عمومی شاید قابل قبول نباشد اما از باب این که خداوند این سخنان را با این ضربه تطبیق داد (قابل توجه است). موشک دقیقا به ناوچه اصابت کرد در حالی که این نوع ناوچه ها امکانات پارازیت انداختن و انحراف موشک و ضدموشک دارند ولی موشک به ناوچه اصابت کرد». 

مستند «کان معنا» .قسمت اول
مستند «کان معنا» .قسمت دوم
مستند «کان معنا» .قسمت سوم


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای دیدن سایر ویدئوها اینجا کلیک کنید

از صفحه محرم الکوثر فارسی دیدن کنید


پنج شنبه 27 مرداد 1401 - 10:11:45