ویژگی خاص و بارز عماد مغنیه از نگاه شهید سلیمانی

چهار شنبه 26 مرداد 1401 - 15:16:26

تهران- ویژه الکوثر: در بخشی از فیلم مستند «کان معنا» (با ما بود) که از شبکه جهانی الکوثر پخش شد، سردار شهید قاسم سلیمانی توصیفی کاملا منحصر به فرد از شخصیت شهید عماد مغنیه ارائه می دهد که شنیدنی است ...

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، اگر قرار باشد برای مبارزه با رژیم صهیونیستی در لبنان مبارزی را به عنوان الگو معرفی کنیم قطعا نام «حاج عماد مغنیه» سرلیست مبارزان است، فرد دوم حزب‌الله لبنان و نفر اول عملیات نظامی حزب‌الله لبنان که اتفاقا در حوزه‌های اسراتژیک و سیاسی نیز متخصص بود. حاج قاسم ارتباط بسیار عمیقی با حاج عماد داشت به گونه‌ای که سید حسن نصرالله می‌گوید تا مدت‌ها بعد از شهادت حاج عماد حاج قاسم ناراحت بود و ناراحتی‌اش را بروز می‌داد. آنچه می‌خوانیم توصیفاتی است که حاج قاسم درباره شهید عماد مغنیه دارد.

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بخشی از فیلم مستند «کان معنا» (با ما بود) درباره  شخصیت  شهید عماد مغنیه می گوید:«من تنهاچیزی که درعماد دیدم، عدم وابستگی به دنیا بود. من فکرمی کنم برخی از مردم ظرف و قدرت آنها به اندازه خود شخص است . برخی به اندازه ده نفر است، برخی هم به اندازه یک گردان و برخی به اندازه یک لشکر اما اندازه او بسیار زیاد بود، به گونه ای که او به تنهای خودش یک حزب الله بود!»

مستند «کان معنا» سه شنبه شب 25 مرداد ماه ساعت 22 به وقت تهران (20:30 به وقت مکه مکرمه) از شبکه الکوثر پخش شد.

مستند «کان معنا» .قسمت اول
مستند «کان معنا» .قسمت دوم
مستند «کان معنا» .قسمت سوم


چهار شنبه 26 مرداد 1401 - 15:16:21