زخمی شدن هفت نظامی صهیونیست‌ در تیراندازی در قدس اشغالی + ویدئو

یک شنبه 23 مرداد 1401 - 9:42:58

تهران - الکوثر : منابع رسانه ای از زخمی شدن هفت نظامی صهیونیست بر اثر تیراندازی در قدس اشغالی خبر دادند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، صهیونیست‌ها برای دستیابی به اهداف توسعه‌طلبانه خود روزانه به مناطق مختلف فلسطین حمله و فلسطینیان را با ادعاهای واهی بازداشت و اسیر کرده و یا به شهادت می رسانند؛ نیروهای مقاومت نیز با انجام عملیاتهایی به جنایات اشغالگران رژیم صهیونیستی پاسخ می دهند. 
خبرگزاری فلسطینی «شهاب» گزارش داد که رزمندگان گروه‌های مقاومت به سمت نظامیان صهیونیست در قدس اشغالی شلیک کردند. 
اداره اورژانس رژیم صهیونیستی اعلام کرد در این عملیات حداقل هفت صهیونیست مجروح شدند که حال سه نفر از آنها وخیم است. 
شبکه هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از پلیس گزارش داد که دو تیراندازی همزمان توسط عاملان فلسطینی در قدس اشغالی نزدیک دیوار البراق انجام شده است. 
طبق گزارش‌ها، عاملان این عملیات‌ها موفق شدند از صحنه فرار کنند و پلیس رژیم صهیونیستی نیز علاوه بر اینکه سطح هشدار را افزایش داده، در صدد تقویت نیروهای امنیتی برآمده است. 
شبکه «الجزیره قطر» نیز در این باره اعلام کرد که به دنبال عملیات‌های تیراندازی، پلیس رژیم صهیونیستی مانع از خروج شهرک نشینان از دیوار البراق در بیت‌المقدس شده، زیرا بیم آن دارد، بار دیگر توسط رزمندگان فلسطینی مورد تیراندازی قرار بگیرند. 
شبکه المیادین نیز در این باره گزارش داد که حدود ۴۰ خودروی نظامی رژیم صهیونیستی در تلاش برای یافتن عاملان این عملیات، به سمت محله «سلوان» در شرق قدس اشغالی و همچنین اردوگاه «جِنین» یورش بردند.


یک شنبه 23 مرداد 1401 - 9:28:39