نصرالله: با امام حسین (ع) تجدید پیمان می‌کنیم

سه شنبه 18 مرداد 1401 - 7:41:38
نصرالله: با امام حسین (ع) تجدید پیمان می‌کنیم

تهران- الکوثر: دبیرکل حزب الله لبنان گفت در محاصره، گرسنگی، کشتار، جنگ روانی، تهدید به ترور و همه سختی‌ها با امام حسین (ع) عهد، پیمان و بیعت خود را تجدید می‌کنیم.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان دوشنبه شب در مراسم عزاداری عاشورای حسینی (ع) در ضاحیه جنوبی بیروت گفت با تمام فشارهای اقتصادی، تهدیدها، ترورها و سختی‌ها، من و همه برادران و خواهران و همه کسانی که هم فکر ما هستند در این 40 سال همواره در شب عاشورا با امام حسین (ع) تجدید پیمان می‌کنیم.

دبیرکل حزب الله افزود: 40 سال است که حزب الله شواهد فراوانی در خصوص پایبندی خود به سیره امام حسین علیه السلام در فداکاری و وفاداری ارائه کرده است.

وی افزود: در محاصره، گرسنگی، کشتار، جنگ روانی، تهدید به ترور و همه سختی‌ها با امام حسین (ع) عهد، پیمان و بیعت خود را تجدید می‌کنیم.

سید حسن نصرالله خاطرنشان کرد: امام حسین علیه السلام در طول تاریخ دوستداران و حامیانی داشته و در آینده هم دارد که پرچم او را به دوش می کشند و سخنانش را فریاد می‌زنند و مانند او خودشان را فدای دین پیامبر (ص) می‌کنند و به ندای او پاسخ می‌دهند.

دبیرکل حزب الله همچنین از نیروهای امنیتی و ارتش لبنان به خاطر نقشی که در حفظ نظم و امنیت مجالس عزاداری حسینی (ع) ایفا کردند، تشکر کرد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید

از صفحه محرم الکوثر فارسی دیدن کنید


سه شنبه 18 مرداد 1401 - 7:41:31