رئیس جمهور: یزیدیان زمان، عزاداران حسینی را به خاک و خون می‌کشند

شنبه 15 مرداد 1401 - 13:57:16
رئیس جمهور: یزیدیان زمان، عزاداران حسینی را به خاک و خون می‌کشند

تهران- الکوثر: سیدابراهیم رئیسی، حمله کنندگان به عزاداران حسینی در پایتخت افغانستان را یزیدیان زمان و ایادی استکبار توصیف کرد که هدف آنان تفرقه افکنی بین مسلمانان است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سیدابراهیم رئیسی صبح امروز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، در ابتدای سخنان خود ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش، به وقایع و رویدادهای مهم این روزها پرداخت و گفت: رژیم صهیونیستی در جنایت دیشب خود، بار دیگر خویِ اشغالگری و تجاوزگری خود را به جهانیان نشان داد، اما مقاومت مردم غزه، افول این رژیم کودک‌کش را سرعت خواهد داد.

رئیس جمهور همچنین به توطئه تفرقه‌افکنان و مزدوران آمریکا و رژیم صهیونیستی در افغانستان اشاره کرد و گفت: کسانی که مجلس عزای حسینی را در افغانستان به خاک و خون می‌کشند، همان یزیدیان زمان و ایادی استکبارند که در صدد تفرقه‌افکنی بین مسلمانان هستند و لازم است هیات حاکمه افغانستان این جنایتکاران را شناسایی و امنیت همه مردم افغانستان را تامین کند.

رئیسی در ادامه سخنان خود با اشاره به حضور گسترده مردم در عزاداری سید و سالار شهیدان گفت: مردم ایران براساس ویژگی دینداری و ولایتمداری خود، عزای امام حسین (ع) را باشکوه اقامه می‌کنند و ضرورت دارد همگان در برگزاری مراسم‌ها و برپایی تکایا و هیات‌های عزاداری به رعایت اصول بهداشتی نیز اهتمام جدی داشته باشند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید

از صفحه محرم الکوثر فارسی دیدن کنید


شنبه 15 مرداد 1401 - 13:57:9