ریختن 16 تن بمب بر سر مردم غزه در اولین روز حمله به این منطقه

شنبه 15 مرداد 1401 - 11:16:33
ریختن 16 تن بمب بر سر مردم غزه در اولین روز حمله به این منطقه

تهران- الکوثر: یک روزنامه صهیونیستی نوشت، ارتش اسرائیل در اولین روز حمله به نوار غزه از 16 تن بمب و گلوله استفاده کرده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» در خبری نوشت، در روز اول حمله اسرائیل به نوارغزه که در ساعت 16:16 (به وقت محلی) روز جمعه (14 مرداد) با ترور «تیسیر الجعبری» فرمانده ارشد جهاد اسلامی آغاز شد 14 هدف مربوط به جهاد اسلامی  هدف گرفت و از 16 تن بمب و گلوله استفاده شد.

این روزنامه در ادامه اعلام کرد، ارتش اسرائیل از جنگنده و توپخانه برای حمله به 24 هدف استفاده کرده و پهپادهای هجومی نیز برای تعقیب هسته‌های وابسته به جهاد اسلامی به کار گرفته شده است.

دیروز، گروه‌های مقاومت فلسطین در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، شهرک‌های اطراف غزه و جنوب تل‌آویو را هدف حمله موشکی قرار دادند.

«سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد تل‌آویو و شهرهای مرکزی فلسطین اشغالی و اطراف غزه را با بیش از 100 موشک هدف قرار داده است.

دیروز همزمان با تشدید حملات موشکی تلافی‌جویانه مقاومت فلسطین، شهرداری تل‌آویو اقدام به بازکردن پناهگاه برای صهیونیست‌ها کرد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


شنبه 15 مرداد 1401 - 11:16:26