دبیرکل انصارالله : ایران و حزب الله الگویی موفق از ثمره توکل بر خداوند هستند

یک شنبه 9 مرداد 1401 - 10:15:0
دبیرکل انصارالله :  ایران و حزب الله الگویی موفق از ثمره توکل بر خداوند هستند

تهران - الکوثر : دبیرکل جنبش انصارالله یمن از جمهوری اسلامی ایران و حزب الله لبنان به عنوان الگویی موفق از ثمره توکل بر خداوند متعال نام برد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، عبدالملک بدرالدین الحوثی دبیرکل جنبش انصارالله یمن در بیانیه ای به مناسبت فرارسیدن محرم الحرام و آغاز سال جدید هجری قمری ،  ملتها و آزادگان مسلمان در ایران، فلسطین، عراق، سوریه و حزب الله لبنان، را الگویی موفق از ثمره توکل بر خداوند برشمرد و تصریح کرد،  عاقبت انحراف به سمت عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خسران است.

دبیرکل جنبش انصارالله یمن با بیان اینکه منافقین برای دنباله‌رو بودن مسلمانان، عادی‌سازی روابط با رژیم موقت صهیونیستی را مطرح کردند، افزود، منافقین حرمتها و مقدسات امت اسلامی را در مکه، بیت الله الحرام و مناسک حج در عرفات زیر پا گذاشته اند.

"عبدالملک بدرالدین الحوثی" در ادامه با تاکید بر اینکه مقابله با تلاش های دشمنان یک تعهد ایمانی و ضروری است، خاطرنشان کرد، اقدام منافقین در زیرپاگذاشتن حرمت مقدسات، اهمیت سخت کوشی در مقابله با تلاش‌های دشمنان را برای آحاد امت اسلام اثبات کرده است.

دبیرکل جنبش انصارالله یمن پیشتر نیز در سخنانی به مناسبت عید سعید غدیر خم،  با بیان اینکه اصل ولایت، مانع از نفوذ دشمنان و منافقان در میان امت اسلامی می‌شود، تصریح کرده بود، امت اسلام، نیازمند اصل ولایت است تا با خطرات انحراف مقابله کند.

جمهوری اسلامی ایران و حزب الله لبنان به عنوان اعضای اصلی جبهه مقاومت،  نقشی اساسی در مقابله با توطئه ها و اقدامات محور آمریکایی - صهیونیستی - سعودی در منطقه دارند.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام instagram.com/alkawthar.tv
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید


یک شنبه 9 مرداد 1401 - 9:23:13