حزب الله : رژیم صهیونیستی چاره‌ای جز به رسمیت شناختن حق لبنان ندارد

یک شنبه 9 مرداد 1401 - 9:18:0
حزب الله : رژیم صهیونیستی چاره‌ای جز به رسمیت شناختن حق لبنان ندارد

تهران - الکوثر : معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت، اسرائیل چاره ای جز به رسمیت شناختن حقوق لبنان در خصوص منابع دریایی ندارد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان در مجلس مرکزی عاشورا اعلام کرد، آمریکایی ها  باید دست خود را از شراکت با صهیونیست‌ها برای اکتشاف و استخراج گاز از لبنان بردارند.

قاسم تصریح کرد، ما با  پیروی از راه امام حسین (ع)  بر رژیم صهیونیستی پیروز شدیم و  داعش را از بین بردیم.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان خاطرنشان کرد، اگر برخی از آزادسازی پا پس می‌کشند، ما از آن عقب نخواهیم نشست، در صورتی که توانایی این کار را داشته باشیم ودیگران قادر به این کار نباشند، به دیگران کمک خواهیم کرد.

نعیم قاسم افزود، آمریکا در سطح جهانی در اوج فساد قرار دارد و زمانی که فردی به آن پناه می‌برد، طبیعی است مسیر نیرنگ، کذب و دروغ و انحراف را در پیش می‌گیرد.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان با اشاره به این که اگر دشمن این کشور را تهدید کند، برای مقابله با آن اقدام می کنیم، تاکید کرد، حزب الله در چارچوب تکمیل نقش مقاومت با دولت لبنان تلاش می کند تا در احقاق حق خود قدرتمند باشد.

اعزام کشتی اکتشافی «انرجین پاور» که دوماه پیش  توسط رژیم صهیونیستی به منطقه مورد مناقشه در مرزهای لبنان و فلسطین (کاریش) صورت گرفت ، باعث بروز تنش جدید در روابط لبنان و رژیم صهیونیستی شد و مبارزه بر سر حقوق لبنان برای گاز و نفت در دریای مدیترانه را به اوج رساند.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام instagram.com/alkawthar.tv
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید


یک شنبه 9 مرداد 1401 - 9:4:26

دسته بندی :