میدان گازی کاریش ؛ موضوع نشست کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی

جمعه 7 مرداد 1401 - 19:10:0
میدان گازی کاریش ؛ موضوع نشست کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی

تهران- الکوثر: کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی بزودی نشستی را برای تصمیم گیری درباره فعالیت در میدان گازی کاریش، در زیر سایه هشدار اخیر حزب الله لبنان، برگزار می کند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از رسانه های فلسطینی، وبگاه شبکه عبری زبان "کان" اعلام کرد که کابینه امنیتی اسرائیل  قرار است یکشنبه آینده جلسه ویژه‌ای را برای بررسی آخرین تحولات مرتبط با میدان گازی کاریش در سایه تهدیدات اخیر حزب الله برگزار کند.

شعله های مقاومت در کرانه باختری

از سوی دیگر، روزنامه هاآرتص امروز در گزارشی با اشاره به تحولات روزهای اخیر در مناطق مختلف کرانه باختری به ویژه عملیات های تیراندازی مبارزان مقاومت، نوشت: شرایط کرانه باختری تغییر کرده و شعله های درگیری در این منطقه زبانه می کشد.

این روزنامه در ادامه گزارش خود عنوان کرد که در روزهای اخیر در درگیری های مسلحانه کرانه باختری یک نوع هماهنگی میان مبارزان فتح ، جهاد اسلامی و حماس دیده می شود.

تخریب 6 خانه متعلق به اسرای فلسطینی

مرکز فلسطینی مطالعات اسرا اعلام کرد نیروهای اشغالگر از ابتدای سال جاری میلادی 6 خانه متعلق به خانواده اسرای فلسطین را تخریب کرده‌اند.

این مرکز در ادامه گزارش خود عنوان کرده است که تعداد خانه‌های تخریب شده در سال جاری، برابر با تعداد خانه‌های تخریب شده در سال گذشته بوده است.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
صفحه ویژه محرم؛ نهضت حسینی
از صفحات
دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید


جمعه 7 مرداد 1401 - 17:20:10