حزب‌الله : فشارها برای خلع سلاح مقاومت به نتیجه نخواهد رسید

یک شنبه 2 مرداد 1401 - 8:15:0
حزب‌الله : فشارها برای خلع سلاح مقاومت به نتیجه نخواهد رسید

تهران - الکوثر : رئیس فراکسیون حزب‌الله لبنان گفت، همه فشارهای کنونی بر این کشور، خلع سلاح مقاومت است، اما این فشارها به نتیجه نخواهد رسید.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، آمریکا و رژیم صهیونیستی سلاح مقاومت را تهدید بزرگی برای خود میدانند وبا ایجاد و تأمین مالی سازمان‌های مردم نهاد در راستای تضعیف روحیه مردم و حمله به مقاومت لبنان با هدف شکست حزب‌الله کار می‌کنند.

محمد رعد رئیس فراکسیون حزب‌الله در پارلمان لبنان اعلام کرد، هدف از فقر، گرسنگی، محاصره، ممانعت از ورود دارو، محروم کردن کشور از نفت و گاز و مواد غذایی این است که مردم از گزینه مقاومت دست بردارند، اما تا زمانی که مردم تسلیم شدن را نپذیرند، عایدی صاحبان این طرح فقط ناامیدی است و پیروزی از آن مقاومت خواهد بود.

رعد تصریح کرد، مسأله ترسیم مرزی و استخراج نفت و گاز بخشی از حلقه توطئه ضد لبنان است، موضع در خصوص مسأله ترسیم مرزی توسط «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله تشریح شد و نیازی به توضیح نیست بنابراین اکنون جهان باید راه‌حل مناسبی پیدا کند تا به آنچه دبیرکل حزب‌الله تعیین کرده، پاسخ دهد.

رئیس فراکسیون حزب الله در پارلمان لبنان با بیان این که این کشور وزن سیاسی و قدرت تأثیرخود در داخل را می‌داند و اهل سلطه‌گری و ظلم نیست، افزود، تعامل با دشمن خیانت ملی و جنایت است و باید از تجربه‌های پیشین درس گرفت.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام instagram.com/alkawthar.tv
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید


شنبه 1 مرداد 1401 - 21:25:45

دسته بندی :