رونمایی از سگ رباتیکی که شلیک می‌کند+فیلم

شنبه 1 مرداد 1401 - 14:17:47

تهران- الکوثر: ویدئویی مهیج و کمی ترسناک که یادآور فیلم‌های علمی-تخیلی است منتشر شده که یک سگ رباتیک را نشان می‌دهد که یک مسلسل بر پشت آن سوار شده و شلیک می‌کند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از دیلی‌میل، ویدئوی منتشر شده از این سگ رباتیک توسط موسس شرکت روسی هاوربایک (hoverbike) آپلود شده و پیش نمایشی از جنگ‌ افزارهای آینده است.

الکساندر آتامانوف (Alexander Atamanov)، موسس یک شرکت روسی هاوربایک، ویدئویی منتشر کرده است که یک سگ رباتیک متعلق به شرکت UnitreeYushu را با قیمت حدودی 3000 دلار نشان می‌دهد که در تپه‌های پوشیده از برف به تیراندازی می‌پردازد.

در برهه‌ای که از پهپادهای خود مختار برای هدف قرار دادن تروریست‌ها استفاده می‌شود و ارتش ایالات متحده، سگ رباتیک تک تیرانداز مجهز به اسلحه متعلق به خود را دارد، این ویدئو به ما یادآوری می‌کند که این نوع سلاح‌های ترسناک در حال حاضر تبدیل به یک واقعیت شده‌اند.

به گزارش وایس(Vice)، به نظر می‌رسد که این سگ رباتیک که توسط سازنده‌اش "سگ فناوری"(technology dog) نامیده می‌شود، یک تفنگ روسی معروف به "PP-۱۹ Vityaz" را در پشت خود حمل می‌کند، که نوعی مسلسل دستی است.

موارد زیادی در مورد قابلیت‌های این سگ ویران‌گر وجود دارد که نمی‌دانیم، اما می‌توان گفت که این سگ رباتیک در کنترل لگد اسلحه مشکل دارد و با هر بار شلیک، ربات باید دوباره تعادل خود را به دست بیاورد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید

برای دیدن سایر ویدئوها اینجا کلیک کنید


شنبه 1 مرداد 1401 - 13:50:3