نسخه انگلیسی «سلام فرمانده» در استرالیا ساخته شد+فیلم

جمعه 31 تیر 1401 - 15:14:53

تهران- الکوثر: نسخه انگلیسی «سلام فرمانده» با عنوان «سلام یا مهدی» با نوای فرشاد اعلایی مداح اهل بیت(ع) تولید و منتشر شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، نسخه انگلیسی سرود «سلام فرمانده» با عنوان «سلام یا مهدی» با نوای فرشاد اعلایی مداح اهل بیت(ع) به همت موسسه "خیمة الانتظار" تولید و منتشر شد.

نسخه انگلیسی سلام فرمانده براساس ملودی کار اصلی تولید شده است و محتوایش تغییراتی داشته است و نامش را «سلام یا مهدی» گذاشتند.

این نماهنگ در استرالیا به همت موسسه خیمةالانتظار و با نوای مداح هیأت حضرت علی‌اکبر(ع) سیدنی تولید شده است. 

فرشاد اعلایی، جوان 29 ساله‌ای است که حدود 11 سال پیش به استرالیا مهاجرت کرده است. این جوان زمانی که در ایران حضور داشت، پای ثابت مجالس هیأت‌ها شده بود. 

اعلایی حدود 5 سال است، با دو نفر از دوستانش هیأت جوانان حضرت علی‌اکبر(ع) سیدنی را تاسیس کرده است. او در این باره می‌گوید: «این هیأت را تأسیس کردیم تا بتوانیم جوانان مسلمانی که حب اهل بیت(ع) را دارند، اما امکان حضور در هیأت را ندارند، جذب کنیم و با مبانی شیعه و مکتب امام حسین(ع)  بیشتر آشنا کنیم تا بتوانیم یارانی برای امام زمان(عج) تربیت کنیم. من در ایران به‌واسطه دعوت‌های مکرر دوستم هیأتی‌شدم. از آن روز تلاش کردم در کشور استرالیا نیز همین رویه را برای دوستانی که شاید ارتباطی هم با هیأت و اهل بیت(ع) نداشتند، دنبال کنم و با پیگیری بسیار حتی شده آنان را در رودربایستی قرار دهم تا به هیأت بیایند».


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


جمعه 31 تیر 1401 - 13:40:42