وحشت صهیونیست‌ها از هشدارهای سید حسن نصرالله و توسل به آمریکا

چهار شنبه 29 تیر 1401 - 17:6:11
وحشت صهیونیست‌ها از هشدارهای سید حسن نصرالله و توسل به آمریکا

تهران - الکوثر : روزنامه عبری «اسرائیل هیوم» و کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی خبر دادند که تل‌آویو برای جلوگیری از درگیری با جنبش حزب‌الله لبنان در تلاش و تکاپو برای تسریع روند مذاکره غیرمستقیم با لبنان است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، اسرائیل هیوم در این باره نوشت که تل‌آویو پیامی مبنی بر لزوم تلاش برای جلوگیری از درگیری با حزب‌الله از طریق تسریع روند مذاکره با بیروت برای طرف آمریکایی ارسال کرده است.

بر اساس این گزارش  ، تل‌آویو بیم آن دارد که شکست در مذاکرات پیش از ماه سپتامبر به درگیری با جنبش حزب‌‌الله لبنان بیانجامد برای همین تل‌آویو از «عاموس هوکشتاین» میانجی آمریکایی خواسته است اقدامات دیپلماتیک خود را برای پایان دادن به اختلافات دو طرف در سریع‌ترین زمان ممکن افزایش دهد.

سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان اخیرا هشدار داد ، تل‌آویو برای استخراج گاز از میدان «کاریش» تنها تا ماه سپتامبر زمان دارد.

دبیرکل حزب‌الله گفت اگر لبنان به حقوق طبیعی خود دست پیدا نکند، هیچ کس اجازه استخراج گاز از میدان کاریش را نخواهد داشت.

حزب‌الله پیش از این، چند پهپاد غیرمسلح را برای هشدار به رژیم صهیونیستی به سوی میدان گازی کاریش ارسال کرده بود که سید حسن نصرالله در سخنرانی خود با اشاره به این اقدام، اعلام کرد که هدف از این گام، هشدار به رژیم صهیونیستی بوده است.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام instagram.com/alkawthar.tv
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید


چهار شنبه 29 تیر 1401 - 16:18:11