عبدالملک بدرالدین : اصل ولایت حامی امت اسلامی در برابر دشمنان است

دو شنبه 27 تیر 1401 - 10:10:0
عبدالملک بدرالدین : اصل ولایت حامی امت اسلامی در برابر دشمنان است

تهران - الکوثر : دبیرکل جنبش انصارالله یمن به مناسب عید سعید غدیر خم گفت، اصل ولایت، حامی امت اسلامی در برابر دشمنان و دسیسه های آنهاست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، جمع کثیری از مردم یمن روز یکشنبه خود را به مکان‌های مختلف در صنعاء و دیگر استان‌های یمن رساندند تا در راهپیمایی‌های ویژه عید ولایت امیرالمومنین، عید غدیر شرکت کنند.

سید عبدالملک الحوثی دبیرکل جنبش انصارالله یمن در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت عید غدیر خم گفت، بزرگداشت عید ولایت، اهمیت بسیاری دارد و در واقع شکرگزاری به درگاه خداوند است؛ زیرا دین و نعمت را در این عید بر مردم کامل کرده است.

الحوثی با بیان اینکه اصل ولایت، مانع از نفوذ دشمنان و منافقان در میان امت اسلامی می‌شود، تصریح کرد: امت اسلام، نیازمند اصل ولایت است تا با خطرات انحراف مقابله کند.

دبیرکل جنبش انصارالله یمن با تاکید براینکه افراد منافق می خواهند امت اسلامی را با عناوین پر زرق و برقی چون توافقنامه ننگین «آبراهام» با صهیونیست ها مرتبط کنند، افزود: تکفیری ها ابزار دشمن صهیونیستی برای هدف قرار دادن امت اسلامی هستند.

دبیر کل جنبش انصارالله یمن با اشاره به اینکه دشمنان و منافقان حاضر در امت اسلامی، تلاش دارند بر این امت و کانون‌های تصمیم‌گیر آن مسلط شوند، افزود: دشمنان می ‌کوشند موقعیتی را به دست آورند تا مسائل را به سود خود به پایان برسانند.

الحوثی تاکید کرد، جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در حالی به منطقه سفر کرد که با او به عنوان رهبر جهان و بشریت برخورد کردند و او به صراحت وابستگی خود به صهیونیزم را اعلام کرد. 

«جو بایدن» رئیس جمهوری آمریکا چهارشنبه گذشته وارد فلسطین اشغالی شد و با مقامات صهیونیست وهمچنین «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدارو گفتگو کرد. بایدن جمعه گذشته نیز به عربستان سعودی سفر کرد.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام instagram.com/alkawthar.tv
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید


دو شنبه 27 تیر 1401 - 9:34:57