جهاد اسلامی : بایدن به دنبال تحقق منافع رژیم صهیونیستی است

پنج شنبه 23 تیر 1401 - 10:27:0
جهاد اسلامی : بایدن به دنبال تحقق منافع رژیم صهیونیستی است

تهران - الکوثر : یکی از رهبران جهاد اسلامی فلسطین گفت، سفر رئیس جمهور آمریکا به منطقه اتفاقی شوم و ناخوشایند برای ملت و قضیه فلسطین است و هیچ خیر و برکتی برای امت اسلامی و عربی ندارد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «جو بایدن» رئیس جمهوری آمریکا در اولین سفر خود به غرب آسیا در سمت رئیس‌جمهور آمریکا امروز چهارشنبه (۱۳ ژوئیه) وارد فلسطین اشغالی شد وقراراست پس از دیدار با مقامات صهیونیست، با «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین نیز دیدار کند.

«احمد المدلل» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی تصریح کرد: هدف از سفر«جوبایدن» رئیس جمهور آمریکا به منطقه تنها تقویت سلطه آمریکایی صهیونیستی بر کشورهای عربی و به غارت بردن ثروت و منابع آنان است.

المدلل افزود: سفر بایدن به شهر بیت لحم نیز تنها در چارچوب یک پروتکل دینی صورت می‌گیرد و آنگونه که برخی گمان می‌کنند، نفعی برای مسئله فلسطین نخواهد داشت و تنها سود و فایده این سفر برای رژیم اشغالگر صهیونیستی است.

این مقام فلسطینی  همچنین تاکید کرد، یکی دیگر از اهداف  سفر بایدن، نابودی باقی مانده قضیه فلسطین و مشروعیت‌بخشی هرچه بیشتر به رژیم اشغالگر در این سرزمین و فشار بر کشورهای عربی به منظور سوق دادن آنان به سمت عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی  است .

احمد المدلل بابیان اینکه، ادامه گفتگو با آمریکایی‌ها که جانبدار و حامی رژیم صهیونیستی هستند، موجب نابودی مسئله فلسطین خواهد شد، عموم فلسطینیان را به تظاهرات در اعتراض به سفر بایدن به فلسطین اشغالی فراخواند وخواستار عدم دیدار رهبران تشکیلات خودگردان با وی شد.

سفر رئیس جمهوری آمریکا به فلسطین‌اشغالی با واکنش منفی مردم کشورهای منطقه و گروه‌های مختلف فلسطینی روبه‌رو شده است.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام instagram.com/alkawthar.tv
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید


پنج شنبه 23 تیر 1401 - 10:16:43