دبیرکل حزب الله، فردا شب سخنرانی می کند

سه شنبه 21 تیر 1401 - 13:41:19
دبیرکل حزب الله، فردا شب سخنرانی می کند

بیروت- الکوثر: سیدحسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب الله لبنان چهارشنبه شب درباره تازه ترین تحولات سیاسی لبنان و منطقه سخنرانی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان چهارشنبه (فردا) شب ساعت 20 و 35 دقیقه به وقت بیروت (حدوداً 22 به وقت تهران) آغاز خواهد شد. 

این سخنرانی سیدحسن نصرالله در حالی ایراد می‌شود که او در سخنرانی حدود یک ماه پیش خود ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی درباره تلاش برای اکتشاف و استخراج نفت در آب‌های سرزمینی لبنان گفت: ما با دشمنی طرف هستیم که تصمیمات بین المللی را به رسمیت نمی‌شناسد و تنها منطق آن منطق زور و قلدری است و تجربه نشان داده است که به هیچ اقدام بین المللی توجه نمی‌کند و فقط با فشار و مقاومت مهار می‌شود و با همین راه بود که از نوار غزه خارج شد.

وی افزود: امروز مقاومت یکی از گزینه‌های پیش روی دولت و ملت لبنان در مواجهه بر سر ثروت‌  نفتی است. مقاومت مقتدر نمی‌تواند در مقابل غارت و چپاول ثروت‌های لبنان دست بسته بنشیند و دست بسته هم نخواهد نشست و تمام گزینه‌ها روی میز است. ما خواهان جنگ نیستیم اما ترسی از آن نداریم.

تنها چند روز پس از این سخنرانی بود که حزب الله لبنان طی عملیاتی موفق سه پهپاد را برای انجام مأموریت شناسایی به سوی میدان گازی کاریش در دریای مدیترانه روانه کرد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


سه شنبه 21 تیر 1401 - 13:40:37