ما را فراموش نکنید؛ ندای اسرای فلسطینی از زندان های رژیم اشغالگر قدس به زائران خانه خدا

چهار شنبه 15 تیر 1401 - 17:1:0
ما را فراموش نکنید؛ ندای اسرای فلسطینی از زندان های رژیم اشغالگر قدس به زائران خانه خدا

تهران- الکوثر: فعالان کشورهای عربی و اسلامی در پاسخ به ندای اسرای فلسطینی در زندان‌های اشغالی به حجاج کمپین «#ما_را_فراموش_نکنید» را به راه انداختند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، جمعی از اسرای فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی، از داخل زندانهای اشغالی، اتاق های قرنطینه و سلولهای انفرادی، در پیامی به حجاج بیت‌الله الحرام، به امت عربی و اسلامی و به طور خاص به حجاج خانه خدا سلامی از روی محبت و در عین حال دلتنگی فرستادند و نوشتند:«ما را فراموش نکنید».

در این پیام آمده است: امروز از طریق پیام مکتوب با شما سخن می گوییم و فردا رو در رو با شما سخن خواهیم گفت و به یاری خدا به زودی در مسجد الاقصی با شما ملاقات خواهیم کرد. مقدر شده است که بین محراب نماز و جهاد متحد شویم و از نقطه صفر به مقابله با رژیم اشغالگر بپردازیم و در حالتی از درگیری دائم باشیم که سبب افزایش ایمان و تقوا در ما شده است. حاجیان عزیز! ما امروزه در بهترین روزهای خداوند متعال زندگی می کنیم و شما در پاک ترین نقطه روی زمین هستید و دل ما مشتاق گام نهادن در این سرزمین است. ما از شما درخواست می کنیم و همه امیدواریم که ما را در دعاهایتان فراموش نکنید و این نعمت را به ما ارزانی بدارید، هرچند زندان اشغالگران و زنجیر نفرین شده آنان، ما را از سرزمین وحی محروم کرده است. برای ما از پروردگار مهربان استقامت، پیروزی و شکیبایی در برابر سختی‌ها و آزادی‌ درخواست کنید. امید است که خداوند غم و اندوه ما را به زودی برطرف کند و خانواده های خود را ببینیم و بیت‌المقدس را به همراه شما با نوای الله اکبر فتح کنیم. خداوند از ما و شما کار نیک و عبادت هایمان را بپذیرد. برادران اسیر شما در زندان: محمود عارضه، محمد عارضه، نبیل المغیر، زکریا الزبیدی، مناضل نفعیات، علی الصفوری، ماهر الهشلمون، انور العصا، عبدالله عارضه، جاسر رداد، ایاد جرادت، محمود ابوشرین.

کاربران فضای مجازی در کشورهای عربی با باز نشر بیانیه اسرای فلسطینی با آنها همدردی کردند.

کاربری فلسطینی با نام «محمد منصور» نوشت: اسرای قهرمان ما، شمع های راه مقدس هستند.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv


چهار شنبه 15 تیر 1401 - 16:46:32