موزیک ویدئوی شاد به مناسبت «روز ازدواج» +فیلم

جمعه 10 تیر 1401 - 14:34:31

اولین روز از ماه حج و قربانی مصادف با سالروز پیوند آسمانی و ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، «روز ازدواج» نامگذاری شده است. به همین مناسبت نماهنگی شاد تقدیم شما همراهان می شود.

تهران- الکوثر:  اول ذیحجه، زندگی مشترک علی علیه السلام و فاطمه زهرا علیهاالسلام در خانه ای ساده اما پر از نور و مهر آغاز شد. یاد خدا چلچراغ خانه آنها بود و غیر از رضایت حضرت حق ،خواسته دیگری آنها را به خود مشغول نکرد. زهرا علیهاالسلام رازدار علی علیه السلام بود و علی علیه السلام پناهگاه فاطمه علیهاالسلام ؛ تا آنجا که حضرتش با نگاهی به زندگی خویش فرمود: «هیچ گاه فاطمه از من نرنجید و او نیز هرگز مرا نرنجاند. او را به هیچ کاری مجبور نکردم و او نیز مرا آزرده خاطر نساخت. در هیچ امری، قدمی برخلاف میل باطنی من برنداشت و هرگاه به چهره اش نگاه می کردم، تمام غصه هایم برطرف می شد و دردهایم را فراموش می کردم». آن حضرت در جایی دیگر می فرماید: «به خدا قسم هرگز کاری نکردم که فاطمه خمشگین شود؛ اونیز هیچ گاه مرا خشمگین نکرد».

زندگی عاشقانه و خداجویانه علی و فاطمه الگوی چگونه زیستن، صفا و یکرنگی ، همراهی و همدمی برای نسلهایی است که دغدغه تحکیم و پایداری خانواده را دارند.  


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید

برای دیدن سایر ویدئوها اینجا کلیک کنید


جمعه 10 تیر 1401 - 13:47:32