حزب الله : آمریکا نمی خواهد لبنان از بحران خارج شود

پنج شنبه 9 تیر 1401 - 11:17:0
حزب الله : آمریکا نمی خواهد لبنان از بحران خارج شود

تهران - الکوثر : رئیس شورای اجرایی حزب‌الله گفت آمریکا هیچ اهمیتی به اوضاع لبنان نمی‌دهد و نمی‌خواهد که لبنان از بحران خارج شود و دغدغه آمریکا این است که چگونه گاز و نفت اروپا را تامین و منافع رژیم صهیونیستی را در منطقه حفظ کند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان درباره آخرین تحولات این کشوربه پرونده مناقشه مرزی میان این کشور و رژیم صهیونیستی و تحرکاتی که اخیراً  آمریکایی‌ها برای ضایع کردن حقوق لبنانی‌ها در مرزهای دریایی انجام داده‌اند اشاره کرد و گفت، اگر بخواهیم منتظر بمانیم و ببینیم که «آموس هوکستاین» میانجی آمریکایی و سایر آمریکایی‌ها می‌خواهند چه کار کنند، نمی‌توانیم به نفت و گاز خودمان دست پیدا و بحران اقتصادی را حل کنیم.

صفی الدین با تاکید بر این که قبل از هر چیزی باید به اقدامات عملی فکر کرد و نباید وقتمان را با اختلاف نظرها و شعارهای مختلف تلف کنیم، گفت، هر کسی که در کشور دغدغه تشکیل دولت و رسیدگی به اوضاع معیشتی و اقتصادی مردم را دارد، باید به فکر گزینه‌ها و تدابیر واقعی باشد.

این مقام لبنانی افزود، چیزی که مهم است آینده لبنان در سطح سیاسی و اقتصادی و همچنین جایگاه منطقه‌ای این کشور و منافع آن است، به ویژه با توجه به اینکه درگیری‌های بزرگی در جهان وجود دارد که تاثیرات خود را بر لبنان می‌گذارد و عده‌ای هستند که در این میان از تشکیل ائتلاف‌های جدید صحبت می‌کنند.

هاشم صفی الدین تاکید کرد، ما به عنوان فرزندان مقاومت در نتیجه تجربه و آگاهی و شناختی که از دشمنان خود به ویژه دشمن صهیونیستی و پشت سر آن دشمن آمریکایی داریم کاملا مطمئن هستیم که با وجود همه سختی‌ها می‌توانیم آینده روشنی برای کشور خود رقم بزنیم.

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد، امروز با همان منطقی که چهل سال پیش در روند مبارزه با اشغالگری و پروژه‌های آمریکایی- صهیونیستی پیش گرفتیم باید با توطئه‌ها مقابله کنیم و در مسیر همان اهداف گام برداریم.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام instagram.com/alkawthar.tv
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید


چهار شنبه 8 تیر 1401 - 21:52:6

دسته بندی :