رهبر انصارالله : دشمن در تمام توطئه‌های خود برای ایجاد فتنه در یمن و جنگ تبلیغاتی شکست خورد

پنج شنبه 9 تیر 1401 - 10:7:0
رهبر انصارالله : دشمن در تمام توطئه‌های خود برای ایجاد فتنه در یمن و جنگ تبلیغاتی شکست خورد

تهران - الکوثر : عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر انصارالله یمن با بیان این که دشمن در تمام توطئه‌های خود برای ایجاد فتنه در داخل و جنگ تبلیغاتی شکست خورد و با هوشیاری ملت یمن مواجه شد، تصریح کرد، پایداری و ثابت‌قدمی یمن، دشمن را سرخورده کرد و باعث شد در یأس و خسران به سر ببرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی روز چهارشنبه ، در دیدار با سران و مردم استان حجه گفت، ما موشک بالستیک دوربُردی می‌سازیم که به هر نقطه‌ای در کشورهای عضو ائتلاف متجاوز در مجاورمان می‌رسد و تولید انواع موشک یمن  نقطه‌زن‌تر، قوی‌تر، ویران‌کننده‌تر و کشنده‌تر می‌شود و با وجود سامانه‌های آمریکایی گران‌قیمت و پیشرفته، دشمنان در مقابله با موشک‌های ما ناموفق بودند.

رهبر جنبش انصاراالله یمن افزود، استان حجه از روز اول تجاوزهای آمریکا و عربستان، نقش برجسته و بخشش‌های بزرگ خود که مظهر ارزش‌های ایمانی است، همواره در میدان حاضر بوده است.

الحوثی با بیان این که دشمن در تمام توطئه‌های خود برای ایجاد فتنه در داخل و جنگ تبلیغاتی شکست خورد و با هوشیاری ملت یمن مواجه شد، تصریح کرد، پایداری و ثابت‌قدمی یمن، دشمن را سرخورده کرد و باعث شد در یأس و خسران به سر ببرد.

الحوثی گفت، سیاست‌های آمریکا و لابی یهودی، بحران‌های بزرگی در کشورهای مختلف ایجاد کرده و این به جهان اسلام کشیده می‌شود.

این مقام یمنی با تاکید بر این که در برابر بحران‌های بین‌المللی و توطئه‌های دشمن ما دو گزینه در پیش داریم، گفت،: یا غفلت و بی‌مسئولیتی و ناامیدی که در این صورت بحران‌ ما را له می‌کند، یا حرکت ایمانی و تحرک با تکیه و اعتماد به خداوند.

الحوثی همچنین افزود، در بُعد نظامی، ما با یاری خداوند نتایج بزرگی کسب کردیم که اولین مورد آن جلوگیری از اشغال کامل کشور توسط متجاوزان بود. 

رهبر جنبش انصارالله یمن، همکاری به ویژه در سطوح امنیتی برای مقابله با دشمن را خواستار شد و بیان کرد، حتما در بُعد امنیتی و مردمی باید همکاری داشته باشیم و روابط محترمانه‌ای با جامعه ایجاد کنیم.

عربستان‌‌ با حمایت آمریکا، امارات و چند کشور دیگر از مارس 2015 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور کرده است. جنگ‌افروزی عربستان و متحدانش در یمن تاکنون به کشته و زخمی شدن صدها هزار یمنی و آوارگی بیش از 4 میلیون نفر منجر شده است.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام instagram.com/alkawthar.tv
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید


چهار شنبه 8 تیر 1401 - 21:45:37

دسته بندی :