جبلی ثبت جلوه‌های مقاومت را در جنگ سوریه خواستار شد

دو شنبه 6 تیر 1401 - 17:59:50

تهران- الکوثر: رئیس رسانه ملی در دیدار با وزیر اطلاع‌رسانی سوریه خواستار ثبت جلوه‌های مقاومت در برابر جنگ جهانی نیابتی گروه‌های تروریستی در سوریه شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دکتر پیمان جبلی که به دمشق سفر کرده است همچنین بر ضرورت تولید آثار فاخر تلویزیونی اعم از سریال؛ مستند یا فیلم برای ثبت حماسه‌های رزمندگان مقاومت در دهه اخیر در جنگ سوریه تاکید کرد. 

وی افزود: با اقدام خلاق اصحاب رسانه از تحریف حقایق و وقایع به دست دشمنان جلوگیری خواهد شد.
رئیس رسانه ملی در ادامه خاطر نشان کرد: در میدان نبرد؛ رزمندگان مقاومت حماسه آفریدند و پیروزی به نفع کشور‌های محور مقاومت رقم خورد، حالا جنگ رسانه و روایت‌ها به شدت ادامه دارد.
جبلی همچنین گفت: در جنگ کنونی هم ایران و سوریه در کنار یکدیگر در خط مقدم ایستاده اند.
بطرس حلاق نیز در این دیدار از حمایت‌های بی شائبه جمهوری اسلامی ایران در طول جنگ تحمیلی علیه سوریه و به ویژه در حوزه رسانه قدردانی کرد.
این وزیر سوری گفت: مزدوران به زباله دان تاریخ می‌روند؛ اما هم پیمانی تهران و دمشق در تاریخ ماندگار است، چرا که در دفاع از حقوق، استقلال و حاکمیت خود در کنار یکدیگر ایستاده اند.
قرار است؛ بعد از این دیدار، رئیس رسانه ملی با حسین عرنوس نخست وزیر سوریه دیدار و گفتگو کند.
جبلی همچنین از مقر رادیو و تلویزیون سوریه بازدید خواهد کرد و در مذاکراتی زمینه‌های همکاری میان دو طرف را در بخش‌های مختلف رسانه با مقامات ارشد اطلاع رسانی سوریه بررسی خواهد کرد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


دو شنبه 6 تیر 1401 - 17:59:41

پربازدیدها