هنیه : در صورت وقوع جنگ ، 150 موشک ، رژیم صهیونیستی را نابود خواهد کرد

یک شنبه 5 تیر 1401 - 20:47:0
هنیه : در صورت وقوع جنگ ، 150 موشک ، رژیم صهیونیستی را نابود خواهد کرد

تهران - الکوثر : رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با بیان اینکه آزادی مسجد الاقصی نزدیک است تاکید کرد، 150 موشک در کمتر از پنج دقیقه، رژیم صهیونیستی را نابود خواهد کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در همایش «و نراه قریبا» (آن را نزدیک می‌بینیم) که در لبنان برگزار شد با اشاره به اینکه شمشیر قدس تا آزادسازی کامل فلسطین به نیام بازنخواهد گشت، خاطرنشان کرد، قدس و کرانه باختری در سالهای گذشته تحت فشار قرار داشت تا از مقاومت دست بردارند و سرزمین خود را رها کنند.

هنیه با بیان اینکه سازشکاران و کسانی که به مسئله فلسطین خیانت کردند، آزادسازی مسجدالاقصی را دور می‌بینند تصریح کرد، باریکه غزه از نظر زمینی، هوایی و دریایی محاصره است، ولی شمشیر قدس را در برابر اسرائیل برکشید و با مقاومت و ساکنانش برای یک نبرد راهبردی با آن آماده می‌شود.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با بیان اینکه در مسجدالاقصی، هیچ جایی برای صهیونیستها و شهرک‌نشینان وجود ندارد، تأکید کرد، مقاومت آرزوی صهیونیستها را باد خواهد داد.

هنیه همچنین ضمن ابراز همبستگی کامل با لبنان در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ثروت‌های طبیعی این کشور اظهار کرد، رژیم صهیونیستی هیچ حقی در آب‌های سرزمینی لبنان ندارد، همانگونه که در فلسطین نیز حقی ندارند.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام instagram.com/alkawthar.tv
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید


یک شنبه 5 تیر 1401 - 20:21:54