شاهكار هاي تلاوت قرآن

تلاوت آیاتی از سوره مریم باصدای استادمحمد اللیثی

شنبه 4 تیر 1401 - 15:2:19
تلاوت آیاتی از سوره مریم  باصدای استادمحمد اللیثی

تلاوت تحقیق محمد اللیثی را می شنوید ، این تلاوت در سال ۱۹۹۵ میلادی در کشور مصر، استان شرقیه اجرا گردیده است. سوره مریم آیات ۱۲ تا ۳۶

تهران- الکوثرمحمد الیثی در سال 1952 میلادی در روستای نخاس از توابع شهر زقازیق در استان شرقی مصر به دنیا آمد و در خانواده ای قرآنی رشد و تربیت یافت، پدرش «محمد ابوالعلا» تنها فردی بود كه در روستا توانسته بود كل قرآن كریم را حفظ كند. وی در سال 1379 هجری شمسی به همراه استاد احمد نعینع به جمهوری اسلامی ایران نیز سفر کرد و با تلاوت های زیبای خود شوق و شور وصف ناشدنی را در بین دوستداران قرآن کریم در ایران به راه انداخت. پس از مراجعت از سفر ایران وی احساس کرد که حنجره اش دیگر توان قرائت قرآن همانند گذشته را ندارد، به همین منظور به پزشک مراجعه کرد اما درمان موفق حاصل نشد و وی پس از اینکه شش سال تحت مداوا بود در روز یکشنبه 5 مارس سال 2006 میلادی مطابق با 14 اسفند سال1384 هجری شمسی به دیدار معبود شتافت. روحش شاد و یادش گرامی باد.

همچنین بخوانید:

تلاوت آیاتی از سوره قمر باصدای استاد عبدالباسط محمد عبدالصمد

تلاوت آیاتی از سوره نجم و قمر با صدای استاد محمد عبدالعزیز حصان

تلاوت آیاتی از سوره اسراء باصدای استاد ابوالعینین شعیشع


محمد الیثی در سال 1952 میلادی در روستای نخاس از توابع شهر زقازیق در استان شرقی مصر به دنیا آمد و در خانواده ای قرآنی رشد و تربیت یافت، پدرش «محمد ابوالعلا» تنها فردی بود كه در روستا توانسته بود كل قرآن كریم را حفظ كند.

وی در سال 1379 هجری شمسی به همراه استاد احمد نعینع به جمهوری اسلامی ایران نیز سفر کرد و با تلاوت های زیبای خود شوق و شور وصف ناشدنی را در بین دوستداران قرآن کریم در ایران به راه انداخت.

پس از مراجعت از سفر ایران وی احساس کرد که حنجره اش دیگر توان قرائت قرآن همانند گذشته را ندارد، به همین منظور به پزشک مراجعه کرد اما درمان موفق حاصل نشد و وی پس از اینکه شش سال تحت مداوا بود در روز یکشنبه 5 مارس سال 2006 میلادی مطابق با 14 اسفند سال1384 هجری شمسی به دیدار معبود شتافت. روحش شاد و یادش گرامی باد.

تلاوت آیات۱۲ تا ۳۶ سوره مریم با صدای استادمحمد اللیثی


مشهور ترین و زیباترین تلاوت استاد اللیثی

تلاوت سوره آل عمران استاد اللیثی مخصوصا در بخش هایی که ( ربّنا ) را تلاوت می کنند ، بسیار زیباست .
پیشنهاد میکنیم حتما ً این تلاوت را گوش کنید. التماس دعا...

 


 

آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید
آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی


شنبه 4 تیر 1401 - 15:1:26

عکسهای بیشتر :