عبدالملک بدرالدین : دشمن برای اشغال صنعاء حملات نظامی بزرگی را تدارک دیده بود

پنج شنبه 2 تیر 1401 - 9:55:0
عبدالملک بدرالدین : دشمن برای اشغال صنعاء حملات نظامی بزرگی را تدارک دیده بود

تهران - الکوثر : رهبر جنبش انصارالله یمن گفت، ائتلاف متجاوز سعودی برای بمباران گسترده صنعاء و اشغال آن تدارک دیده بود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله  روز چهارشنبه در سخنانی  تاکید کرد، مردم این کشور با تکیه بر صنعاء با ائتلاف متجاوز مقابله کرده و این شهر میزبان آوارگان از استان‌های مختلف بوده است.

الحوثی افزود، صنعاء امروز قوی‌تر از هر زمان دیگری است و ائتلاف سعودی سعی کرد صنعاء را هدف بمباران گسترده قرار دهد و مرتکب فجیع‌ترین جنایت‌ها در آن شد و از سلاح ممنوعه بین‌المللی علیه صنعاء استفاده کرد و با حملات بزرگ نظامی سعی در اشغال آن را داشت.

عبدالملک بدرالدین الحوثی تصریح کرد ، دشمن هر چه در توان داشت برای اشغال صنعاء بکار گرفت اما در نهایت به این باور رسید که «صنعاء دور است و بگویید ریاض نزدیک‌تر است و یکی از توطئه‌های دشمنان، براندازی صنعاء از داخل بود و فتنه دسامبر گذشته نیز در همین راستا بود که به یاری خداوند خنثی شد.

 الحوثی اظهارداشت، دشمنان از طریق فشار اقتصادی و در تنگنا قرار دادن معیشت مردم، آن‌ها را به سمت هرج و مرج و نبرد داخلی سوق دهد اما سطح آگاهی جامعه و به خصوص صنعاء، دشمنان را شوکه کرد، آنها همچنین  امید داشتند ظرف مدت دو هفته یا دو ماه جنگ علیه یمن را یکسره کنند اکنون وارد هشتمین سال شده و احساس ناامیدی می‌کنند.

رهبر انصارالله یمن بابیان اینکه، ملت یمن به احدی تعرض نکرده اما لقمه راحتی نیز نیست و دشمنان بایستی این را درک کنند که که تداوم تجاوزات علیه یمن بی‌فایده است ،بر ضرورت همکاری مردمی و رسمی برای مقابله با جنگ نرم و ارتقای سطح همکاری امنیتی بین شهروندان و نهادهای امنیتی تأکید کرد.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام instagram.com/alkawthar.tv
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید


پنج شنبه 2 تیر 1401 - 9:46:41