شیخ نعیم قاسم : مدرسه امام خمینی (ره) بر پایه فداکاری و جهاد بنا شده است

چهار شنبه 25 خرداد 1401 - 10:20:54
شیخ نعیم قاسم : مدرسه امام خمینی (ره) بر پایه فداکاری و جهاد بنا شده است

تهران - الکوثر : معاون دبیرکل حزب الله لبنان با تاکید بر شخصیت موثر امام خمینی (ره) در منطقه و جهان اظهار کرد، مدرسه امام خمینی (ره) بر پایه فداکاری و جهاد بنا شده است و کشوری نیست که بتواند استقلال خود را بدون جهاد حفظ کند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، کنفرانس «انقلاب اسلامی از منظر حزب الله لبنان» عصر سه‌شنبه در مسجد امام المجتبی (ع) منطقه الصفیر در بیروت، پایتخت لبنان، از سوی مؤسسه المعارف الحکمیة برگزار و به ابعاد مختلف انقلاب اسلامی ایران پرداخته شد. شخصیت‌های مهم مقاومت لبنان هم در کنفرانس «انقلاب اسلامی از منظر حزب الله لبنان» حضور داشتند.    

شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در این کنفرانس به اهمیت انقلاب اسلامی از منظر دینی اشاره کرد و گفت، خدمات انقلاب اسلامی به مردم ایران و دیگر ملت‌ها قابل ستایش است.  

شیخ نعیم قاسم با تاکید بر شخصیت موثر امام خمینی (ره) در منطقه و جهان، درباره تعریف عدالت  گفت، عدالت مساله بسیار مهمی است و نمی‌توان گفت، اجرای آن کار ساده‌ای است، چرا که اجرای عدالت مراحلی دارد.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان اظهار کرد، وقتی حزب الله لبنان به وظایف خود درقبال عدالت عمل می‌کند، افراد دیگر در این زمینه مسئول هستند، چرا که برخی امور خارج از اختیار حزب الله است.  

شیخ نعیم قاسم با اشاره به وضعیت سیاسی لبنان هم تاکید کرد، کسانی که به دنبال خلع سلاح مقاومت هستند، دنبال گرفتن کرامت مردم لبنان هستند. 

معاون دبیرکل حزب الله لبنان همچنین به مساله فلسطین از منظر امام خمینی (ره) اشاره و تاکید کرد، مقاومت در برابر رژیم موقت اسرائیل، فقط منحصر به‌ملت فلسطین نیست و دیگر گروه‌ها در منطقه به دنبال یاری کردن مقاومت فلسطین هستند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 25 خرداد 1401 - 9:58:54