شیخ یزبک : حزب الله به ارتش لبنان افتخار می کند

دو شنبه 23 خرداد 1401 - 12:24:2
شیخ یزبک : حزب الله به ارتش لبنان افتخار می کند

تهران - الکوثر : رئیس کمیته شریعت حزب‌الله لبنان گفت که این حزب به ارتش لبنان افتخار و از نقش آن در حفاظت از کشور قدردانی می کند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، شیخ " محمد یزبک" رئیس کمیته شریعت حزب الله لبنان اظهار کرد، در شرایطی بحرانی و زمانی که امنیت در معرض خطر قرار گرفت، نهاد ارتش باید به وظیفه ملی خود عمل کند.

رئیس کمیته شریعت حزب الله لبنان افزود، ما به ارتش این کشور افتخار می کنیم، نقش آن را در حفاظت از این کشور می ستاییم، اما توقع ما از  نهاد نظامی ملی انجام به مسئولیت ها و وظایف است.

یزبک تصریح کرد، مبارزه با فساد و خرابکاران از مقابله با دشمن صهیونیستی دشوارتر است، زیرا فساد جامعه ما را می خورد و آنچه امروز از آن رنج می بریم نتیجه فسادی است که جامعه با آن مواجه است.

رئیس کمیته شریعت حزب الله لبنان با اشاره به مساله مواد مخدر و فساد مالی افزود، این فساد سال‌ها ادامه داشت و امروز نتایج آن را از طریق بی‌توجهی در منطقه شاهد هستیم.

این مقام لبنانی با بیان این که مردم را به طمع پول فاسد می کنند و بذر یاس و ناامیدی می کارند، تصریح کرد : باید با جنایتکاران و غارتگران مبارزه کرد و همه ما از جمله نیروهای امنیتی و نظامی برای مقابله با خرابکاران باید بسیج شویم.

کشور لبنان یک سالی است که با بحران شدید اقتصادی و سیاسی دست و پنجه نرم می‌کند. نبود سوخت و افزایش قیمت دلار به خصوص پس از انفجار مهیب بندربیروت در سال گذشته، موجب تشدید این مشکلات شد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


دو شنبه 23 خرداد 1401 - 12:23:52

دسته بندی :