ورود اولین کاروان زیارتی ایران به حلب سوریه

یک شنبه 22 خرداد 1401 - 19:43:8
ورود اولین کاروان زیارتی ایران به حلب سوریه

تهران - الکوثر : اولین کاروان زیارتی ایران شب گذشته وارد حلب شد تا ضمن زیارت بقاع متبرکه، در مسیر کاروان حسینی، به زیارت حضرت زینب سلام الله علیها مشرف شوند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، کاروان زیارتی ایران که از شهرستان جیرفت استان کرمان با پرواز "اجنحه الشام" از  تهران وارد فرودگاه بین المللی حلب شده بود، امروز یکشنبه پس از زیارت "مشهدالحسین" و "مشهد المحسن" راهی دمشق شد.
«عبدالله رجبعلی نژاد» سرپرست سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در حلب، در جمع زائران حسینی در مشهدالحسین ابراز امیدواری کرد که خطوط هوایی ایران فعال شده و با وجود اماکن تاریخی و زیارتی در شهر حلب، پروازهای منظم تهران - حلب را در دستور کار قرار دهند.
وجود شهرصنعتی شیخ نجار نزدیک شهر حلب، ظرفیت های خوبی را برای تجار و صاحبان صنایع و کارآفرینان به وجود آورده است، که جذابیت های جدیدی برای شرکت های هواپیمایی ایجاد می کند.

پس از حمله ددمنشانه دشمن صهیونیستی به فرودگاه دمشق، زیرساخت‌های فرودگاه بین‌المللی پایتخت سوریه دچار خسارت شد و پروازهای ورودی و خروجی این فرودگاه تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.
بنا بر اعلام شرکت هواپیمایی "اجنحه الشام"،تمام پروازهای این شرکت از دمشق به فرودگاه بین‌المللی حلب منتقل می شود.
رژیم صهیونیستی بامداد جمعه با شلیک چند موشک از جولان اشغالی برخی نقاط دمشق از جمله فرودگاه بین‌المللی این شهر را هدف قرار داد.
حمله رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشق به زخمی شدن یک غیرنظامی منجر شد و برخی خسارت‌های مادی هم به بار آورد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 22 خرداد 1401 - 19:42:42