شیخ نبیل قاووق : مقاومت ضرورتی راهبردی برای بازدارندگی دشمن است

یک شنبه 22 خرداد 1401 - 15:11:23
شیخ نبیل قاووق : مقاومت ضرورتی راهبردی برای بازدارندگی دشمن است

تهران - الکوثر : عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان با انتقاد از رویکرد برخی جریان های همسو با آمریکا در داخل آن کشور، مقاومت را ضرورتی راهبردی برای بازدارندگی دشمن دانست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، شیخ «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان امروز یکشنبه گفت، آمریکا تلاش می کند تا لبنان را از نظر اقتصادی و مالی با هدف تن دادن به خواسته‌های رژیم صهیونیستی زیر فشار شدید قرار دهد و نباید در مقابل آمریکا مماشات کرد.

شیخ نبیل قاووق با بیان اینکه بحران لبنان به دلیل تسلیم شدن در برابر خواسته آمریکا طولانی و عمیق شده است افزود، نتیجه ادامه سیاست التماس و خواهش و مماشات با آمریکا، تسریع در فروپاشی لبنان است.

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان با تاکید بر اینکه پس از انتخابات پارلمانی، فرصت واقعی برای حل بحران این کشور به وجود آمده است تصریح کرد، نقشه راه برای حل بحران لبنان با تسریع در فرآیند تعیین نخست‌وزیر مکلف و تشکیل کابینه آغاز می‌شود.

شیخ نبیل قاووق تاکید کرد، مردم لبنان از مناقصه و چوب حراج زدن به کشور و مشاجره خسته شده‌اند و تسریع در روند نجات لبنان را خواستار هستند.

آمریکا و رژیم صهیونیستی مقاومت را تهدید بزرگی برای خود میدانند وبا ایجاد و تأمین مالی سازمان‌های مردم نهاد در راستای تضعیف روحیه مردم و حمله به مقاومت لبنان با هدف شکست حزب‌الله کار می‌ کنند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 22 خرداد 1401 - 15:11:5

دسته بندی :