تشدید تدابیر امنیتی در میدان گازی کاریش ازسوی ارتش رژیم صهیونیستی

جمعه 20 خرداد 1401 - 20:0:0
تشدید تدابیر امنیتی در میدان گازی کاریش ازسوی ارتش رژیم صهیونیستی

تهران- الکوثر: یک وبگاه عبری در گزارشی اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل احتمال حمله احتمالی از سوی حزب الله لبنان، تدابیر امنیتی در اطراف میدان گازی کاریش را افزایش داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، وبگاه عبری زبان واللا در گزارشی به نقل از منابع امنیتی اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی از امکان حمله حزب‌الله به میدان گازی کاریش نگرانی دارد و به همین دلیل یک یگان ویژه برای جمع‌آوری اطلاعات در این زمینه تشکیل داده است.

بنابراین گزارش، در روزهای اخیر به دلیل نگرانی از عملیات حزب‌الله، پرواز پهپادها بر فراز دریای مدیترانه به ویژه میدان گازی کاریش افزایش یافته است.

ارتش رژیم صهیونیستی خود را برای سه سناریو مختلف در زمینه حمله به میدان گازی کاریش، آماده کرده است. براین اساس، گزینه نخست؛ حمله پهپادی، گزینه دوم؛ حمله از طریق یک گروه چریکی و گزینه سوم؛ حمله موشکی است.

گزارش وبگاه واللا پس از سخنان نصرالله صورت می‌گیرد که در آن به پرونده نفت و گاز در آب‌های سرزمینی لبنان و تجاوزات رژیم صهیونیستی پرداخته بود. وی شب گذشته تاکید کرد: مقاومت در مقابل غارتگر ساکت نخواهد ماند. اینها ثروت لبنان است و همه گزینه‌های ما بدون هیچ تردیدی روی میز قرار دارد، دشمن باید دست از استخراج نفت از میدان کاریش بردارد.

سید حسن نصرالله ادامه داد: موضوع امروز نه تنها از آزادسازی نوار مرزی اشغالی اهمیت کمتری ندارد بلکه بسیار مهمتر است. این موضوع ویژگی‌هایی دارد که باید انگیزه و علتی برای مسئولیت پذیری همه باشد. ما در حال مواجهه با خطرات پیرامون ثروت‌های نفتی هستیم و باید بدانیم که عامل زمان به نفع لبنان نیست و ساعت و روز اهمیت بسیار فوق العاده ای دارند. هر روز که این کار به تأخیر بیفتد ثروت و دارایی‌های ملت لبنان به هدر می‌رود. هدف مستقیم ما باید این باشد که دشمن را از استخراج نفت و گاز از میدان کاریش منع کنیم و چه بسا دشمن این کار را شروع کرده باشد.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
 


جمعه 20 خرداد 1401 - 16:49:38