نشست شورای حکام آژانس به چهارشنبه موکول شد

یک شنبه 15 خرداد 1401 - 9:14:31
نشست شورای حکام آژانس به چهارشنبه موکول شد

تهران- الکوثر: نماینده روسیه در وین می‌گوید مسئله ایران توسط شورای حکام آژانس اتمی به احتمال بسیار زیاد در روز چهارشنبه بررسی می‌شود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین، بامداد یکشنبه زمان احتمالی بررسی موضوعات مربوط به برنامه هسته‌ای ایران در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را اعلام کرد.

اولیانوف در صفحه توئیتر خود، در پاسخ به ادعاهای «شموئیل مئیر» تحلیلگر ارشد صهیونیست نوشت: «در حقیقت، مسئله ایران توسط شورای حکام آژانس اتمی به احتمال بسیار زیاد در روز چهارشنبه بررسی می‌شود».

مئیر در توئیتی مدعی شده بود: «گفتمان اسرائیل در حال پذیرش آن چیزی است که ممکن است روز دوشنبه در راهروهای دیپلماتیک آژانس اتمی رخ دهد؛ توافق هسته‌ای و محدودیت‌های اخیر بر برنامه هسته‌ای ایران ممکن است فرو بریزد و از بین برود».

این در حالی است که پیشتر گفته شده بود قرار است دوشنبه این هفته 16 خرداد ماه نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برگزار شود.

خبرگزاری «رویترز» نیز هفته قبل گزارش داد آمریکا و سه کشور اروپایی عضو برجام (آلمان،‌ فرانسه و انگلیس) قصد دارند در این نشست با صدور قطعنامه‌ای از ایران بابت آنچه «عدم همکاری با آژانس اتمی» خوانده شده انتقاد کنند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


یک شنبه 15 خرداد 1401 - 9:13:37